Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Γιάννης Μοχωρίδης

Τεχνικός αμαξωμάτων & αντικατάστασης κρυστάλλων

 

- κ. Μοχωρίδη, ποια είναι η σχέση σας με τον χώρο του αυτοκινήτου;

- Θα έλεγα ότι είναι σχέση ζωής. Μια που από τα εφηβικά μου χρόνια βρίσκομαι στον χώρο αυτό ! Η πρώτη μου επαφή λοιπόν, με το χώρο του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα με τις επισκευές αμαξωμάτων ξεκίνησε από τα 14 χρόνια και αίσιος εδώ και 40 χρόνια συνεχίζω. Μάλιστα με ικανοποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι και ο γιος μου Ηρακλής, το τελευταίο διάστημα άρχισε να ασχολείται και αυτός με τον ίδιο χώρο.

- Ποιά είναι η έδρα της εταιρείας σας και ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχεται;

- Η έδρα της επιχείρησης, βρίσκεται στο 4ο χλμ. Δράμας-Σερρών σε ένα νέο σύγχρονο χώρο σε κομβικό σημείο με εύκολη πρόσβαση και μεγάλο πάρκιγκ.   Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι τεχνικές και καλύπτουν κάθε εργασία στο αμάξωμα αυτοκινήτου, εργασίες φανοποιείου δηλαδή και φυσικά αντικατάσταση κρυστάλλων σε κάθε είδους όχημα, με μεγάλη εμπειρία θα έλεγα και πολύ καλό αποτέλεσμα.

- Τελικά ποια είναι η φιλοσοφία της επιχείρησης σας;

- Εγγυημένη εργασία και καλό αποτέλεσμα σε σχετικά σύντομο διάστημα για πλήρη ικανοποίηση του πελάτη σε κάθε εργασία φανοποιείου. Στην GLASSDRIVE τώρα που είναι μια πανευρωπαϊκή αλυσίδα σταθμών αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου, βασική φιλοσοφία της εταιρίας είναι να επαναφέρει το όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά παρέχοντας έτσι την μέγιστη δυνατή ασφάλεια των επιβατών. Η ποιότητα είναι άλλωστε και το σήμα κατατεθέν του βασικού προμηθευτή της GLASSDRIVE της Saint-Gobain Sekurit η οποία είναι επίσημος προμηθευτής των αυτοκινητοβιομηχανιών.

- Σήμερα ο χώρος του αυτοκινήτου, στον τεχνικό τομέα διέρχεται και αυτός κρίση;

- Η οικονομική κρίση που περνάει η χώρα μας έχει εισβάλει δυστυχώς σε όλους τους τομείς. Η κρίση στο χώρο του αυτοκινήτου είναι σε πολλά επίπεδα. Καταρχήν το 2011 έπεσαν περίπου 33% οι πωλήσεις σε καινούργια και μεταχειρισμένα οχήματα ενώ παραδόθηκαν περίπου 400.000 πινακίδες λόγω αδυναμίας συντήρησης τους. Έτσι όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων και την αύξηση της βενζίνης έρχονται να ενισχύσουν την ήδη συρρικνωμένη αγορά του αυτοκινήτου άρα και όλα τα αντικείμενα που έχουν σχέση με αυτή.

- Τι συνήθως καλύπτουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, όταν ένα όχημα έχει την παροχή θραύση κρυστάλλων και τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος δεν έχει την συγκεκριμένη κάλυψη;

- Όπως πολύ σωστά θέσατε οι πελάτες μας εντάσσονται σε δύο κατηγορίες. Αυτοί που το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους καλύπτει τυχόν ζημιές στα κρύσταλλα και εκείνοι οι οποίοι δεν έχουν κάλυψη για θραύση κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους. Στην πρώτη περίπτωση η GLASSDRIVE συνεργάζεται με τις περισσότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες αναλαμβάνοντας όλη την γραφειοκρατία για λογαριασμό του πελάτης της. Έτσι το μόνο που έχει να κάνει κάποιος είναι να πάρει τηλέφωνο στο 800 11 777 999 ή απευθείας στο σταθμό για να κλείσει ραντεβού, για την Δράμα στο 25210 30863 και να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το κρύσταλλο του χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Στην δεύτερη περίπτωση που κάποιος δεν έχει κάλυψη για θραύση γίνονται ειδικές τιμές και εκπτώσεις ώστε να διευκολυνθεί ο πελάτης μας. Σήμερα ο κόσμος περισσότερο από ποτέ προσέχει τα χρήματα που διαθέτει να ανταποκρίνονται στις υπηρεσίες και στα προϊόντα που λαμβάνει. Στη GLASSDRIVE σεβόμαστε τους πελάτες μας, και φροντίζουμε να απολαμβάνουν άριστης ποιότητας προϊόντα, υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες και ασυναγώνιστες τιμές.

- Ποιά έγραφα απαιτούνται να προσκομίσει σε εσάς ο οδηγός, που είναι καλυπτόμενος από την ασφάλεια του, για την αντικατάσταση ή επισκευή;

- Τα έγγραφα που πρέπει να έχει κάποιος όταν επισκεφτεί ένα σταθμό GLASSDRIVE είναι: ταυτότητα, ασφαλιστήριο συμβόλαιο, άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα οδήγησης.

- Με ποιες ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζεται η Glassdrive;

- Η GLASSDRIVE συνεργάζεται με τις περισσότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες ενδεικτικά θα αναφέρω την INTERAMERICAN, την GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ, την ΜΙΝΕΤΤΑ, την ΕΘΝΙΚΗ, την Ευρωπαϊκη Πίστη, την INTERLIFE, την INTERASCO, την EVIMA, την ΑΙΓΑΙΟΝ, κα.

- Το κατάστημα σας, είναι από τα πρώτα που έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα και στον τομέα των κρυστάλλων των αυτοκινήτων, με επισκευές, αντικαταστάσεις - τοποθετήσεις. Ποια είναι αλήθεια σήμερα η ανταπόκριση του κοινού;

- Η ανταπόκριση του κοινού είναι πολύ θετική και αυτό φαίνεται καταρχήν από το έντυπο ικανοποίησης πελάτη που συμπληρώνουν όλοι οι πελάτες μας όταν φεύγουν από τους σταθμούς GLASSDRIVE αλλά και από την τηλεφωνική έρευνα που διεξάγει η εταιρία μας σε όλους τους πελάτες μας περιοδικά μέσα στο χρόνο. Μην ξεχνάτε ότι η GLASSDRIVE είναι μια πανευρωπαϊκή αλυσίδα αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου και έχει συγκεκριμένες διαδικασίες και πρότυπα που λειτουργεί. Αυτό όμως που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι όταν ένας νέος πελάτης έρχεται συστημένος από κάποιον που έχουμε ήδη εξυπηρετήσει. Αυτή άλλωστε είναι και η επιβράβευση στη δουλειά μας.

- Τελικά πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν τα κρύσταλλα στην ασφάλεια ενός οχήματος;

- Το παρμπρίζ του αυτοκινήτου δεν είναι απλά για να εμποδίζει την βροχή και τον αέρα να μπει μέσα, ούτε γίνεται επικίνδυνο μόνον όταν θολώνει και δεν μπορούμε να έχουμε οπτική επαφή με τον δρόμο. Το παρμπρίζ είναι πάρα πολύ σημαντικό για την ασφάλεια των επιβατών διότι συντελεί έως και 34% στην στρεπτική ακαμψία του οχήματος. Για παράδειγμα σε επικείμενο ατύχημα το παρμπρίζ είναι αυτό που εμποδίζει τους επιβάτες να φύγουν εκτός οχήματος καθώς επίσης συγκρατεί και την οροφή για να μην μπει στην καμπίνα. Επίσης με το αεροδυναμικό του σχήμα βοηθάει στη μείωση της αντίστασης του αέρα, μειώνοντας έτσι τις ανάγκες σε καύσιμο και παράλληλα αποτελεί σημαντικό στοιχείο λειτουργίας του αερόσακου. Γι’ αυτό λοιπόν είναι σημαντικό να επισκευάζουμε κάποιο μικρό σπάσιμο που έχει εμφανιστεί στο παρμπρίζ πριν αυτό γίνει ρωγμή διότι τότε θα προβούμε σε αντικατάσταση.

- Γίνονται και επισκευές γρατζουνιών και μικρών θραυσμάτων π.χ. από ένα πετραδάκι;

- Η επισκευή γίνεται εφόσον το σπάσιμο δεν είναι μεγαλύτερο από το κέρμα των δύο ευρώ όπως λέμε και φυσικά εφόσον είναι εκτός του οπτικού πεδίου του οδηγού. Γενικά η επισκευή είναι γρήγορη, διαρκεί μόλις 30 λεπτά, αξιόπιστη διότι το κρύσταλλο επανακτά τις αρχικές του ιδιότητες και οικονομική. Η GLASSDRIVE παρέχει άλλωστε εγγύηση εφ’ όρου ζωής για την επισκευή.  Την συνιστούμε λοιπόν ανεπιφύλακτα!

- Η αντικατάσταση ενός παρμπρίζ, είναι εξειδικευμένη εργασία που απαιτεί ειδικές γνώσης από την πλευρά σας;

- Όπως είπαμε και νωρίτερα το παρμπρίζ παίζει πολύ σημαντικό ρολό στην ασφάλεια των επιβατών. Πρέπει λοιπόν οι τεχνίτες που αναλαμβάνουν να αντικαταστήσουν ένα παρμπρίζ να είναι πολύ έμπειροι και εξειδικευμένοι στο αντικείμενο αυτό διότι ένα λάθος τοποθετημένο παρμπρίζ μπορεί στην καλύτερη περίπτωση να βάζει νερά όταν βρέχει και στην χειρότερη να ξεκολλήσει και να έχει άσχημες συνέπειες για τους επιβάτες! Γι’ αυτό φροντίζω όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαι στον χώρο αυτό, να γίνεται η εργασία με ιδιαίτερη προσοχή και επαγγελματισμό και παράλληλη κάθε νέα τεχνική ενημέρωση.

- Το τελικό αποτέλεσμα της τοποθέτησης και η στεγανοποίηση ενός οχήματος είναι δυνατόν να είναι ισάξιο με το εργοστασιακό;

Φυσικά άλλωστε οι κόλλες και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούμε στη GLASSDRIVE είναι γνήσια, άριστης ποιότητας εφάμιλλα με τα εργοστασιακά. Για την εργασία μας παρέχουμε και εγγύηση εφ’ όρου ζωής την οποία παίρνει ο πελάτης μας με το πέρας της εργασίας.

- κ. Μοχωρίδη, υπάρχουν κατηγορίες και ποιότητες στα κρύσταλλα των αυτοκινήτων;

- Υπάρχουν πολλές ποιότητες στα κρύσταλλα αυτοκινήτων. Μια από τις βασικές διαφορές της GLASSDRIVE με τους ανταγωνιστές μας είναι ότι εμείς τοποθετούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα κατασκευασμένα από το ίδιο εργοστάσιο και με τις ίδιες προδιαγραφές που «φοράνε» τα αυτοκίνητα από τις εκάστοτε βιομηχανίες. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα κρύσταλλα αυτά δεν έχουν το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας διότι επιτρέπεται η χρήση τους μόνο από τις κατασκευάστριες εταιρίες. Ο βασικός προμηθευτής μας η Saint-Gobain Sekurit είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και προμηθευτής όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Επίσης πιστοποιούμε την γνησιότητα των κρυστάλλων μας και εγγυόμαστε την ποιότητα με έντυπο το οποίο παραλαμβάνουν όλοι οι πελάτες μας. Υπάρχουν λοιπόν και κρύσταλλα τα οποία δεν είναι γνήσια δεν είναι δηλαδή κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (ΟΕΜ) και τα οποία βρίσκονται σε πληθώρα στην ελληνική αγορά.

- Ποιά σημεία πρέπει να προσέχει ο οδηγός στην επιλογή των κρυστάλλων;

- Ο οδηγός θα πρέπει να ζητάει πάντα εγγύηση για την αυθεντικότητα των κρυστάλλων που τοποθετήθηκαν στο αυτοκίνητο του την οποία είναι υποχρεωμένος να παρέχει ο τοποθετητής.

- Οι σημάνσεις που βρίσκονται πάνω στα κρύσταλλα τί ακριβώς σημαίνουν;

- Οι σημάνσεις που βρίσκονται επάνω στα κρύσταλλα είναι η ταυτότητα τους και επιπλέον μας δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες για τις ιδιότητες τους. Ενδεικτικά αναφέρονται στοιχεία όπως ο κατασκευαστής, ο μήνα και το έτος παραγωγής, η πιστοποίηση του κατασκευαστή σύμφωνα με τους παγκόσμιους κανονισμούς αλλά και οι ιδιότητες όπως ηχομονωτικό, θερμαινόμενο, αντανακλαστικό κλπ.

- Σήμερα ο ανταγωνισμός στον χώρο των κρυστάλλων στα αυτοκίνητα είναι τελικά θεμιτός και κατά πόσο σας απασχολεί;

- Ο ανταγωνισμός καλό είναι να υπάρχει γιατί σε κάνει καλύτερο. Εμείς ακολουθούμε τρεις βασικές αρχές: Γνήσια προϊόντα, τα οποία πιστοποιούμε, εξειδικευμένη και πολυετή εμπειρία με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το τρίπτυχο αυτό πιστεύω ότι είναι το κλειδί στην επιτυχία της GLASSDRIVE αλλά και το όχημα για περαιτέρω ανάπτυξη. Με αυτές άλλωστε τις αρχές θα συνεχίσουμε και τα επόμενα χρόνια !

 

Αφήστε το σχόλιό σας