Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Σταματιάδης Στέφανος

Ιδιοκτήτης Ι.ΚΤΕΟ Αφοί Σταματιάδη

 

-κ. Σταματιάδη το Ι.ΚΤΕΟ Αφοί Σταματιάδη, βρίσκεται ήδη στον όγδοο χρόνο λειτουργίας του, θεωρείται ότι έχει ενηλικιωθεί;

Θεωρώ πως δεν υπάρχει ενηλικίωση στο τομέα της επιχειρηματικότητας παρά μόνο η εξέλιξη αυτής. Ένας σωστός και καταξιωμένος επιχειρηματίας δεν επιδιώκει τόσο την ενηλικίωση της επιχείρησής του, όσο την βελτίωση και την επέκτασή της. Με άλλα λόγια ο δρόμος μας είναι ακόμα μακρύς και με πολλές βλέψεις για το άμεσο μέλλον!

 

-Με βάση την εμπειρία σας θεωρείτε ότι λειτουργεί σωστά το σύστημα του περιοδικού ελέγχου ή χρήζει κάποιον βελτιώσεων που θα αναβάθμιζαν περαιτέρω την οδική ασφάλεια;

Το σύστημα περιοδικού τεχνικού ελέγχου βρίσκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο με τη λειτουργία των ιδιωτικών ΚΤΕΟ και το σύστημα Πιστοποίησης ISΟ 17020. Σίγουρα όμως χρειάζεται βελτίωση ένα τέτοιο σύστημα, το οποίο πρέπει να χαρακτηρίζεται από δυναμικές αλλαγές, λόγω τεχνολογικών εξελίξεων, κοινωνικών αλλαγών και αλλαγής της νομοθεσίας

 

-Ποιες είναι οι παροχές του Ι.ΚΤΕΟ Αφοί Σταματιάδη σήμερα προς τους φίλους οδηγούς;

Παρέχουμε υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου οχημάτων παντός τύπου, έκδοση κάρταςκαυσαερίων, ειδικό έλεγχο υγραεριοκίνησης & συστήματος ABS για βαρέα οχήματα, δωρεάν επανέλεγχο σε περίπτωση σοβαρών ελλείψεων αλλά και εκούσιο έλεγχο σε  δίκυκλα πόλης - scooter μέχρι έλεγχο σε βαρέα οχήματα όλων των κατηγοριών ανεξάρτητα από το που έχει γίνει ο προηγούμενος έλεγχος. Οι φίλοι οδηγοί μπορούν να μας επισκέπτονται τις καθημερινές από τις 08:00 έως 20:00 και το Σάββατο από τις 08:30 έως 15:00 χωρίς να κλείσουν ραντεβού εκτός κι αν είναι οδηγοί βαρέων οχημάτων.Σε αυτή την περίπτωση γίνεται έλεγχος του οχήματος για 20-30 λεπτά προκειμένου να ελέγχει η ασφάλεια λειτουργίας του και η εγκυρότητα των στοιχείων της άδειας του, καθώς ο οδηγός βρίσκεται στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους αναμονής  είτε σε κλιματιζόμενο χώρο με μουσική και τηλεόραση πίνοντας το καφεδάκι του. Επιπλέον κάτι εξαιρετικά πρωτοπόρο για τα Ι.Κ.Τ.Ε.Ο Αφοί Σταματιάδη που πρώτοι τολμήσαμε είναι η άμεση τηλεφωνική επαφή με τον πελάτη μας προκειμένου να τον ενημερώνουμε για την ημερομηνία λήξης του δελτίου ΚΤΕΟ αλλά και της κάρτας καυσαερίων του, έτσι ώστε να μην βρεθεί στην δυσάρεστη θέση της πληρωμής  προστίμου. Αυτή μάλιστα η πολύτιμη υπενθύμιση μπορεί να γίνει ακόμα κι αν δεν έχει περάσει σε εμάς ΚΤΕΟ αρκεί μια επίσκεψη στον χώρο μας ή ένα τηλεφώνημα στο 25210.20800 για να σημειώσουμε τα στοιχεία του φίλου οδηγού.

 

-Τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό μας, αλλά και η κομβική θέση μας κυριολεκτικά δίπλα στο κέντρο της πόλης θα έλεγα πως είναι τα δύο δυνατά μας χαρτιά! Επειδή όμως πιστεύω πως η γνώμη των πελατών έχει περισσότερη σημασία στο ερώτημα αυτό δεν σας κρύβω πως τα σχόλια τους είναι πολύ ενθαρρυντικά κι αυτό γιατί πάντα ήμασταν και θα είμαστε στο πλευρό του κάθε οδηγού.

 

-Κατά πόσο σας απασχολεί ο ανταγωνισμός και πως τον αντιμετωπίζει σήμερα η εταιρεία σας;

Ο ανταγωνισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας και φυσικά μας απασχολεί. Πιστεύουμε στον υγιή ανταγωνισμό και στην συνεχή εγρήγορση και βελτίωσή μας.

 

-Το τελευταίο διάστημα εντάξατε ελέγχους μηχανών, λεωφορείων και βαρέων οχημάτων. Αν δεν κάνω λάθος ήσασταν το πρώτο Ι.Κ.Τ.Ε.Ο στην περιοχή μας που το κάνατε;

Δεν κάνετε λάθος! Είμαστε οι μοναδικοί στον νομό Δράμας που πραγματοποιούμαι ελέγχους βαρέων οχημάτων όλων των τύπων. Ήταν μια μεγάλη απόφαση που πήραμε και σίγουρα δεν το μετανιώσαμε. Όπως προείπα ήταν ένα πλάνο μας που μας διαφοροποιεί.

 

-Ποιοι είναι δηλαδή οι τύποι βαρέων οχημάτων που ελέγχετε;

Λεωφορεία, φορτηγά Ι.Χ. ή Δ.Χ., ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα - καρότσα, συνδυασμοί οχημάτων με ενιαία άδεια κυκλοφορίας - συρμοί, φορτηγά-ψυγεία (ATP), βυτιοφόρα (ADR)

 

-Ποιο είναι το κόστος ελέγχου για τα οχήματα κάθε τύπου;

Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τον τύπο οχήματος ενώ δεν σχετίζονται με τα κυβικά του. Θα σας αναφέρω τιμές απ’ τα συχνότερα επισκέψιμα οχήματα: επιβατικά Ι.Χ. 44€, μοτοσυκλέτες 25€, φορτηγά έως 3.5 τόνων 56€, φορτηγά  έως 12 τόνων 70€, λεωφορεία έως 10 μέτρα 70€, κάρτα καυσαερίων για επιβατικό και φορτηγό έως 3,5 τόνων 10€ και κάρτα καυσαερίων για τα υπόλοιπα φορτηγά 15€. Αναλυτικότερο τιμοκατάλογο μπορεί κάποιος να βρει στο website μας www.ikteodramas.eu αλλά και με ένα τηλεφώνημα στο 25210.20800

 

-Τι σημαίνει για σας ικανοποιημένος πελάτης;

Έχω την τύχη να γνωρίζω ικανοποιημένους πελάτες και αυτό φαίνεται από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν κάθε χρόνο. Αυτό σημαίνει ικανοποιημένος πελάτης για εμάς, αυτός που επισκέπτεται την επιχείρησή μας κάθε χρόνο.

 

-Ο χώρος του αυτοκινήτου, έχει επηρεαστεί σημαντικά από την ύφεση. Παρατηρείται στα οχήματα ελλείπει συντήρηση λόγω των συγκυριών της ύφεσης;

Η πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων είναι σίγουρα σημαντική. Η ελλείπει συντήρηση όμως όχι θα έλεγα! Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν σε καλή κατάσταση τα οχήματα τους, άλλωστε η συντήρηση είναι σημαντικός παράγοντας της ασφάλεια του οχήματος.

 

-Τι καθεστώς επικρατεί στον έλεγχο, στα οχήματα που έχουν τοποθετήσει κιτ  υγραεριοκίνησης;

Εφόσον έχει τοποθετηθεί η υγραεριοκίνηση στο αυτοκίνητο απαιτείτε σύμφωνα με ΦΕΚ-2296 Β/12-09-2013 η δήλωση του νέου καυσίμου στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος. Η δήλωση προαπαιτεί τον ειδικό έλεγχο από ΚΤΕΟ προσκομίζοντας και κάποια δικαιολογητικά.

 

-Αλήθεια ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα δημόσια ΚΤΕΟ;

Πριν αναφερθούμε στο θέμα αυτό, αξίζει να αναφέρουμε πως το καλοκαίρι εκπνέει η προθεσμία για ευθυγράμμιση των ΚΤΕΟ με το γράμμα του νέου νόμου, και συγκεκριμένα με το θέμα της πιστοποίηση τους. Αν αυτό δεν συμβεί τότε, πρέπει να κλείσουν. Πληροφορίες αναφέρουν πως γερμανοί ενδιαφέρονται κυρίως για τις τοποθεσίες, στις οποίες βρίσκονται τα κρατικά ΚΤΕΟ και στόχος τους είναι να εμπλακούν με τη μέθοδο της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την

ιδιωτικοποίηση επιλεγμένων ΚΤΕΟ της Αθήνας, Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων. Το πλάνο τους έχει εκσυγχρονισμό, αναδιοργάνωση και βέβαια λειτουργία των εγκαταστάσεων. Σήμερα λειτουργούν μόνο 10 δημόσια ΚΤΕΟ στα Ιωάννινα, Κοζάνη, Φλώρινα, Φωκίδα, Γρεβενά, Τρίκαλα, Αλεξανδρούπολη, Ορεστιάδα, Πύργο, Καβάλας, καθώς ήταν τα μοναδικά που προσαρμόστηκαν στις προϋποθέσεις που προβλέπονται από το νόμο. Συνολικά στην χώρα μας υπάρχουν 57 δημόσια ΚΤΕΟ, γεγονός που σημαίνει ότι 47 κρατικά ΚΤΕΟ αν δεν πιστοποιηθούν μέχρι την λήξη της προθεσμίας θα βάλουν οριστικά λουκέτο ή στην καλύτερη κάποια από αυτά, τα πιο εμπορικά κυρίως, θα ξεπουληθούν στους γερμανούς.

 

-Ποιο θεωρείται ότι είναι το μέλλον του αυτοκίνητου στην χώρα μας;

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πλασάρεται από πολλούς κατασκευαστές ως το μέλλον των μεταφορών. Το πέρασμα από τα σημερινά συμβατικά στα αυριανά ηλεκτρικά θα γίνει μέσω των υβριδικών μοντέλων που θα χρησιμοποιούν και τις δύο τεχνολογίες. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ένα βασικό «θεματάκι» στην ελληνική πραγματικότητα. Στην Ελλάδα μένουμε κυρίως σε πολυκατοικίες. Όχι μόνο δεν έχουμε οι περισσότεροι κήπο και παρκινγκ, όπως στις αναπτυγμένες χώρες, αλλά παρκάρουμε συχνά και πέντε στενά παρακάτω και κάθε βράδυ αλλού. Πως λοιπόν θα φορτίζουμε από το σπίτι μας; Για να αναπτυχτεί λοιπόν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στην χώρα μας χρειάζεται υποδομή. Εκτιμώ ότι θα υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο το οποίο θα λύσει τέτοια θέματα και τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν σε όλο τον πλανήτη.

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας