Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Μόμτσος Στέλιος

Επίσημος συνεργάτης Mazda για τον νομό Δράμας

 

-κ. Μόμτσο, τελικά η ενασχόληση της οικογένειας σας με το χώρο του αυτοκινήτου κρατά εδώ και πολλά χρόνια;

Πράγματι στο χώρο βρισκόμαστε από το 1979 όπου πρωτοξεκίνησε ο πατέρας μου ως επίσημος επισκευαστής αυτοκινήτων Nissan για το νομό Δράμας. Το 1997 μεταφερθήκαμε στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις μας που βρίσκονται στο 5ο χλμ. Δράμας - Νευροκοπίου όπου βρισκόμαστε μέχρι και σήμερα. Το 2001 ξεκινήσαμε την συνεργασία μας με την Mazda ως επίσημοι συνεργάτες για τον νομό Δράμας και σε αυτό το νέο βήμα τα ηνία της επιχείρησης τα αναλάβαμε η αδερφή μου κι εγώ.

Όλα αυτά τα χρόνια σε αυτή τη προσπάθεια που κάνουμε βρίσκεται δίπλα μας ο πατέρας μας, ο οποίος μπορεί να βρίσκεται πίσω από τα φώτα αλλά η εμπειρία του είναι για μας οδηγός μια μας παρέχει σιγουριά και αυτοπεποίθηση.

-Πως ξεκίνησε η  δική σας σχέση με

το χώρο του αυτοκινήτου;

Η δική μου σχέση με τον χώρο, αναπόφευκτα κρατά από την μικρή μου ηλικία.

Από τα παιδικά μου χρόνια λοιπόν, λόγο και του πατέρα μου, έχω εικόνες και παραστάσεις από τα αυτοκίνητα και θεωρώ σήμερα ότι η σχέση αυτή, είναι σχέση ζωής !

-Είστε αντιπρόσωπος της Mazda, μια από της ποιο δημοφιλής εταιρείες που όλα τα προηγούμενα χρόνια, κατείχατε ένα σημαντικό μερίδιο στην περιοχής μας, είστε ευχαριστημένος από

το γεγονός αυτό;

Η συνεργασία μας με την Mazda ξεκίνησε το 2001.Το μερίδιο αγοράς την εποχή εκείνη στον νομό Δράμας ήταν 0,4%. Η αδερφή μου και εγώ αφιερώσαμε πολλές ώρες δουλειάς στο να οργανώσουμε την επιχείρηση, να προωθήσουμε με σωστό τρόπο τα μοντέλα της Mazda και να κερδίσουμε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Οι κόποι μας αυτοί ανταμείφθηκαν φτάνοντας το μερίδιο αγοράς για τον νομό μας πάνω από το 4% και έχοντας δίπλα μας ικανοποιημένους πελάτες για την επιλογή τους.

-Τελικά την περίοδο της ύφεσης η γενική ελληνική αντιπροσωπεία έφθασε στο σημείο να διακόψει κάθε δραστηριότητα, πως τα έγινε αυτό;

Αυτό δεν είμαι σε θέση να σας απαντήσω με λεπτομέρειες, αλλά όλοι γνωρίζουμε τις συνέπειες της οικονομικής ύφεσης που μαστίζει την χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά, η επιχείρηση μας κατάφερε και είναι ένας από τους 26 επιλεγμένους συνεργάτες της Mazda στην Ελλάδα με την υποστήριξη της Mazda νοτιοανατολικής Ευρώπης, η οποία μας προμηθεύει με τεχνογνωσία και γνήσια ανταλλακτικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

-Σήμερα όπως αναφέρατε, ήδη

λειτουργούν 26 σημεία παρουσίας

της ιαπωνικής μάρκας στην Ελλάδα. Αρχίζει να δημιουργείται μια νέα εποχή τελικά για την  Mazda, στην χώρα μας;

Τα 26 σημεία εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Mazda αποτελούν τον κύριο κορμό τους δικτύου μας σε όλη την Ελλάδα. Διαθέτουμε την εκπαίδευση, τα εργαλεία, την τεχνογνωσία και συνεπώς τη δυνατότητα να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες, προμηθεύοντας τους πελάτες μας με γνήσια ανταλλακτικά και πρόσθετες υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα ΚΤΕΟ. Παράλληλα σχεδιάζουμε να διευρύνουμε τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Αναφέρω ενδεικτικά το πρόγραμμα δωρεάν οδικής βοήθειας και αρκετές άλλες υπηρεσίες τις οποίες θα ανακοινώσουμε σύντομα.

-Γνωρίζεται ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα όσον αφορά την επέκταση του δικτύου αλλά και την ποιοτική αναβάθμισή του;

Η προτεραιότητα μας αυτή τη στιγμή είναι να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο

τρόπο τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας, οι οποίοι μας έχουν τιμήσει με την

προτίμηση τους και έχουν στην κατοχή τους ένα από τα μοντέλα της Mazda. Κατά

δεύτερον στοχεύουμε στην εδραίωση μιας ειλικρινούς και προσοδοφόρας

συνεργασίας με τους πελάτες μας, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζουμε τις αφίξεις των

νέων μοντέλων τις οποίες υπολογίζουμε πριν το τέλος της χρονιάς.

-Αυτή η περίοδος είναι αρκετά δημιουργική για τη Mazda, με αρκετά νέα μοντέλα (Mazda 2, CX-3, Mazda3, CX-5, Mazda 6). Όμως το ελληνικό κοινό δεν έχει τη δυνατότητα να τα δει από κοντά και να τα επιλέξει. Υπάρχει στα σχέδια τελικά η εισαγωγή τους στη χώρα μας;

Όντως η Mazda διανύει ξανά μία πολύ συναρπαστική περίοδο, έχοντας όλα αυτά τα νέα μοντέλα στην διάθεση της. Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τα περισσότερα από τα νέα μοντέλα στο εξωτερικό και μπορώ να σας διαβεβαιώσω  ότι η εμπειρία ήταν μοναδική. Βεβαίως η Mazda κοιτά με αισιοδοξία την ελληνική αγορά. Προς το παρόν έχουμε επικεντρωθεί στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών after sales στους 100.000 υπάρχοντες κατόχους αυτοκινήτων Mazda με σκοπό να αξιολογήσουμε μελλοντικά την δυνατότητα πώλησης αυτοκινήτων. Προς τα τέλη του τρέχοντος έτους θα μπορούμε να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για την άφιξη των νέων μοντέλων της εταιρείας.

-Πόσα αυτοκίνητα Mazda εκτιμάτε

ότι αυτή την περίοδο βρίσκονται

εν λειτουργία στην περιοχή μας

και στη χώρα μας;

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα εκ

των οποίων τα 40.000 είναι μοντέλα δεκαετίας.

-Φοβάστε μήπως η πιθανή παρατεταμένη αποχή της Mazda από την ελληνική αγορά κόψει τους δεσμούς με τους πελάτες της μάρκας;

Η Mazda έχει ξεχωριστούς πελάτες και διατηρεί μαζί τους μια ιδιαίτερη σχέση,

επομένως κάτι τέτοιο δεν με φοβίζει. Φροντίζουμε τους πελάτες μας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα που δεν τους εγκαταλείπουν, ενώ ταυτόχρονα τους μεταφέρουμε το πάθος και τον ενθουσιασμό που όλοι έχουμε μέσα μας με αποτέλεσμα να παραμένουμε σταθερά δίπλα τους προσφέροντας τους ολοένα και περισσότερες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

-Τελικά ποιες είναι οι υπηρεσίες

που παρέχει σήμερα μονάδα σας;

Η μονάδα μας παρέχει υπηρεσίες ενός κάθετου ολοκληρωμένου συγκροτήματος. Υπηρεσίες service, γνήσιων ανταλλακτικών- αξεσουάρ Mazda και ελαστικών. Επίσης παρέχουμε υπηρεσίες ασφάλισης αυτοκινήτων για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Στον ίδιο χώρο υπάρχει συνεργαζόμενο φανοβαφείο. Εν κατά κλείδι παρέχουμε κάθε είδους υπηρεσία που έχει σχέση με το αυτοκίνητο.

-Τι σημαίνει για σας ικανοποιημένος πελάτης;

Αυτός που μετά από μια επίσκεψη του, μας επιλεγεί ξανά για τις υπηρεσίες μας.

Το θετικό είναι έχουμε πολλούς τέτοιος πελάτες, μια που οι υπηρεσίες μας είναι ποιοτικές, άμεσες και πάνω από όλα άκρως ανταγωνιστικές στις τιμές.

-Οι ανάγκες του κοινού στην περίοδο

ύφεσης θεωρείται ότι έχουν

διαφοροποιηθεί;

Δε νομίζω ότι έχουν διαφοροποιηθεί οι ανάγκες του κοινού. Έχουν διαφοροποιηθεί οι οικονομικές δυνατότητες και οι αντοχές του λόγω της κρίσης και της μείωσης των εισοδημάτων. Όλοι θέλουν ένα καλό αυτοκίνητο. Το μεγάλο στοίχημα για μας είναι να προσπαθούμε να προσαρμόζουμε τις τιμές μας ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι κάνουμε εκπτώσεις στην αξιοπιστία και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

-Ποιο κατά την γνώμη σας είναι το μέλλον την αυτοκίνησης;

Το αυτοκίνητο είναι είδος πρώτης ανάγκης εδώ και πολλά χρόνια. Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους θα είναι ασφαλέστερα, πιο οικονομικά και φιλικά προς το περιβάλλον. Αυτός είναι ο στόχος όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων. Εμείς θα είμαστε εδώ για να παρουσιάσουμε σε σας, τη νέα εποχή της αυτοκίνησης !

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας