Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Νέο Fiat Tipo - «Born to be a Sedan»!

Δυναμικά επανέρχονται οι Ιταλοί με το νέο Fiat Tipo και με σλόγκαν «Tο νέο Fiat Tipo γεννήθηκε για να είναι ένα σεντάν» η ιταλική εταιρεία προσθέτει ένα νέο σημαντικό παίκτη στην συγκεκριμένη κατηγορία.

 

Με την πρώτη ματιά εντύπωση κάνει πόσο σχεδιαστικά είναι άρτιο, μια που είναι πραγματικά πανέμορφο. Εντύπωση φυσικά κάνουν και οι ιδανικές διαστάσεις, η καλά δεμένη ουρά του οχήματος, οι μικροί πρόβολοι, ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής 0,29 για την κατηγορία, ο μεγάλος χώρος αποσκευών, οι άνετοι χώροι για πέντε άτομα, το εύρος των εκδόσεων και η νέα εταιρική ταυτότητα που θα δούμε και σε επόμενα Fiat. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα κοινό με κάποιο από τα προηγούμενα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, μια που το προφίλ του αυτοκινήτου θυμίζει μεγαλύτερη κατηγορία. Σε κάθε περίπτωση όμως χαρακτηρίζεται από μια ισορροπία που έλειπε από προκατόχους του σε έκδοση σεντάν.

Οι άνθρωποι της Fiat δεν έχαναν ευκαιρία να μας τονίζουν ότι το Tipo σχεδιάστηκε εξ αρχής σαν 4θυρο με τα οφέλη να μην εντοπίζονται μόνο στο αρμονικότερο τελικό αποτέλεσμα, αλλά και στην καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Έτσι, το μήκους 4,54 μ. αμάξωμα μπορεί να φιλοξενήσει με ικανοποιητική άνεση 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους στο πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων. Στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών είναι πολύ προσεγμένη, ουσιαστικά στα επίπεδα των Fiat 500 με hi-tech υφάσματα στα καθίσματα, μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και εξαιρετικούς σε αίσθηση διακόπτες. Άψογη δοκιμασμένη εργονομία με την κεντρική κονσόλα να έχει ιδανική διάταξη. Η Οθόνη αφής 5 ιντσών U Connect είναι ψηλά στην ίδια ευθεία με τα όργανα και είναι εύχρηστη όσο και ευανάγνωστη.  Το σαλόνι διαθέτει 9 θήκες για μικροαντικείμενα με συνολικό όγκο 12 λίτρων και υπάρχει ιδανική θέση για μεγάλο smartphone στην κεντρική κονσόλα με τις παροχές aux και usb ακριβώς δίπλα. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης, χάρη στο ρυθμιζόμενο - σε δύο άξονες - τιμόνι και στο καλά ευθυγραμμισμένο και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα.

Η βασική έκδοση Pop είναι καλά εξοπλισμένη και περιλαμβάνει ατσάλινες ζάντες 15”, κλιματισμό, ηχητικό σύστημα UConnect με MP3 player, οθόνη 3,5”, εσωτερικό άνοιγμα πορτ μπαγκάζ, κεντρικό κλείδωμα, θερμαινόμενους καθρέπτες, καθώς και μία σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας όπως ABS με EBD, σύστημα ελέγχου σταθερότητας ESC με αντισπίν ASR και απενεργοποιούμενο TCS, Hill Holder για άνετο ξεκίνημα στις ανηφόρες, MSR που αποτρέπει την εμπλοκή των τροχών σε απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων, ERM για τον αποκλεισμό πιθανότητας ανατροπής στο όριο αλλά και σύστημα ελέγχου της πίεσης ελαστικών TPMS.

Η πιο πλούσια έκδοση Lounge περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επιχρωμιωμένα φιλέτα στο αμάξωμα και ζάντες αλουμινίου 16”, αυτόματη σκάλα φώτων, αισθητήρα βροχής, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλιματισμό, UConnect με οθόνη αφής 5” με bluetooth και δερμάτινο τιμόνι. Θετικές είναι και οι εντυπώσεις στον δρόμο. Το Tipo διατηρεί την πλέον κλασική διάταξη στις αναρτήσεις, με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και είναι πολύ ευχάριστο σε δρόμο με στροφές. Έχει πιο άμεση απόκριση στο τιμόνι και πιο σφιχτή ανάρτηση απ’ ό,τι θα περίμενες, όμως παραμένει 100% έμπιστο στις στροφές και ιδιαίτερα άνετο ακόμη και σε κακοτράχαλους δρόμους.

Στην Ελληνική αγορά το Tipo θα προσφέρεται με μια γκάμα η οποία θα περιλαμβάνει τέσσερα κινητήρια σύνολα, εκ των οποίων τα δύο βενζίνης (1.4 16v Fire 95 PS και 1.6 1.6v E-Torq 110 PS) και τα άλλα δύο πετρελαίου (1.3 Multijet II 95 PS και 1.6 MultiJet II 120 PS), που κατά περίπτωση θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, με εξαίρεση τον 1600άρη βενζινοκινητήρα που θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Με το νέο Tipo, η Fiat επιστρέφει στις ρίζες της και εστιάσει ένα μέρος της ενέργειάς της σε αυτό που πάντα γνώριζε να κάνει καλά, να κατασκευάζει καλά αυτοκίνητα για το μέσο χρήστη. Το 4θυρο Tipo, το οποίο είδη πωλείται στην χώρα μας, σίγουρα θα βρει το κοινό του, δεδομένου ότι η τιμή του είναι δεόντως δελεαστική, ξεκινώντας από τα 13.990 ευρώ - 13.119 με απόσυρση- και σίγουρα Είναι το πιο value for money μοντέλο που μας έχει δώσει η ιταλική εταιρεία εδώ και χρόνια.

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας