Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Χρυσό Βραβείο για το Γρηγόρη Αβανίδη και τη Βίκυ Βουρνιά

Η καλύτερη Δημιουργική Ομάδα της Ελλάδας είναι από τη Δράμα

 

Ιδιαίτερη περίπτωση «παιδιών», μάλλον περίεργο κράμα

και από «υλικό» όχι συνηθισμένο. Δεν εξηγείται διαφορετικά η πορεία του Γρηγόρη Αβανίδη και της Βίκυς Βουρνιά στον τομέα των θεματικών πάρκων και σε ένα πεδίο τελείως καινούργιο για την Ελλάδα.

Όσοι θυμούνται πρόσωπα, πράγματα και γεγονότα από το 2010

(την χρονιά που ξεκίνησαν να αναζητήσουν αλλού τα όνειρα τους), θυμούνται σίγουρα και τις εντάσεις, τις κόντρες και τα πολλά πολλά γεγονότα της περιόδου εκείνης. Σήμερα πλέον δεν δείχνουν διάθεση

να μιλήσουν για αυτά… είναι ίσως περίεργο αλλά δεν νιώθουν την ανάγκη να εξηγήσουν, να απαντήσουν ή έστω να επιδιώξουν μια,

κατά κάποιον τρόπο, δικαίωσή τους μέσα από λόγια.

 

Επιλέγουν σχεδόν αιρετικά να μιλούν για το σήμερα και είναι μάλιστα ακριβώς η στιγμή που μπορούν να περηφανεύονται ότι μαζί με το τρίτο μέλος της ομάδας τους, τον Δημήτρη Συμεωνίδη, κατέκτησαν μια πολύ σημαντική διάκριση. Στο πλαίσιο ενός κορυφαίου πανελλαδικού διαγωνισμού, τον «Event Awards 2016», κέρδισαν το Χρυσό Βραβείο ως η καλύτερη δημιουργική ομάδα της χώρας με τον τίτλο «Dream Workers - Η ομάδα των Μεγάλων Επιτυχιών». Στον ίδιο διαγωνισμό η τελευταία τους δημιουργία το «Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας» κέρδισε το Χρυσό Βραβείο στην κορυφαία κατηγορία του διαγωνισμού ως Best Event για την Ελλάδα.

Η κουβέντα με δύο ανθρώπους που γνωριζόμαστε χρόνια δεν θα μπορούσε να έχει τυπικό χαρακτήρα… ξεκινάμε παιδιά;

 

- Η καλύτερη δημιουργική ομάδα της Ελλάδας είναι πλέον οι Dream Workers. Τιμή για την πόλη μας, που η συγκεκριμένη ομάδα απαρτίζεται από δραμινά παιδιά. Ήταν έκπληξη για εσάς σας αυτή η εξέλιξη;

- Γ.Α Τα τελευταία χρόνια νιώθαμε έντονα την «αίσθηση» που έκαναν οι δουλειές μας σε ολόκληρη την Ελλάδα και το καταλαβαίναμε ακόμη πιο έντονα από τις συνεργασίες που είχαμε αλλά και τις προτάσεις που δεχόμασταν. Μερικές φορές βέβαια νιώσαμε ότι ορισμένοι περίμεναν από εμάς να μπορούμε να κάνουμε «μαγικά». Ακόμη και τα «θαύματα» που πλέον τα συνηθίσαμε (γέλια), θέλουν οργάνωση, ευνοϊκές συνθήκες και στοχοπροσήλωση.

Η βράβευση της ομάδας μας είναι ίσως απλά η επιβεβαίωση ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή και νομίζω ότι είχε τη δική του αξία το γεγονός ότι στις κατηγορίες που διαγωνιστήκαμε ξεπεράσαμε events και ομάδες από εταιρίες-κολοσσούς όπως η Coca Cola Τρία Έψιλον, το Public, η Wind, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ο ΟΤΕ, η Microsoft, ο ΟΠΑΠ, κλπ.

Οφείλουμε εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στον συνέταιρό μας, τον Δημήτρη Συμεωνίδη, που αποτελεί για μας την ήρεμη δύναμη και τον ρεαλισμό της ομάδας. Ευχαριστώ επίσης σε όλα τα παιδιά, φίλους και συνεργάτες που κατά καιρούς βρεθήκαμε δίπλα-δίπλα και πετύχαμε πολλά.

Η επιτυχία όμως σχεδόν πάντα έχει το τίμημα της. Έτσι το μεγάλο «ευχαριστώ» το κρατάω για την οικογένεια μου που της έχω λείψει και μου έχει λείψει.

 

Β.Β Αυτό το βραβείο δεν ανήκει μόνο σε εμάς ανήκει σε όλους αυτούς που πίστεψαν και έκαναν τα όνειρά μας όνειρα τους, αναλαμβάνοντας  το επιχειρηματικό και πολιτικό ρίσκο. Ανήκει στους συνεργάτες μας και σε όσους δούλεψαν σκληρά σαν εργαζόμενοι, ανήκει στις οικογένειες μας που όλα αυτά τα χρόνια παρά τις δυσκολίες,  μας στήριξαν και μας στηρίζουν.

Με την ευκαιρία   θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ σ’ όλους τους αφανείς ήρωες, όλα αυτά τα χρόνια, στις τεχνικές ομάδες της «Ονειρούπολης» του «Μύλου των Ξωτικών» της Helexpo και γενικά σε όλα τα project που έχουμε δουλέψει.

 

- Η Ελλάδα πλέον είναι μικρή για εσάς και τα σχέδιά σας;

- Γ.Α Η ζωή πραγματικά είναι περίεργη μερικές φορές. Πριν από μερικά χρόνια, κάτι έξω από τα όρια της Δράμας φάνταζε μεγάλο… τεράστιο… απίστευτο. Και σήμερα φτάσαμε στο να πρέπει να απαντήσουμε στο ερώτημα αν η Ελλάδα είναι μικρή για τα όνειρά μας.

Το επόμενο βήμα μας είναι η μεγάλη συμφωνία που κλείσαμε μαζί με τη Helexpo για τη λειτουργία του «Εργοστασίου Σοκολάτας» στην Ιταλία. Η εμπειρία αυτή θα μας δείξει τον δρόμο…

 

- Η κουβέντα σίγουρα θα πρέπει να ξεκινήσει από τον κορυφαίο θεσμό προβολής της Δράμας. Η Ονειρούπολη ξεκίνησε το 2004… τελικά πώς όμως ξεκίνησε, πώς φτάσατε στην ιδέα της ;

- Γ.Α Όλα ξεκίνησαν πολύ απλά ένα μεσημέρι με την Βίκυ και τον Στράτο Αρβανιτίδη ρίξαμε την ιδέα. Την επόμενη ήμασταν στο γραφείο του νέου τότε Δημάρχου Θωμά Μαργαρίτη. Πραγματικά θυμάμαι ότι «γυάλισε το μάτι του», το κατάλαβε αμέσως, έβλεπε μπροστά. Μας είπε χαρακτηριστικά ότι δεν υπάρχει προϋπολογισμός αλλά αν μας στηρίξει η Δημοξυλουργική, να προχωρήσουμε άμεσα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το απόγευμα πήγα στο σπίτι του Άρη Παπασταύρου. Από την Δημοξυλουργική, στη Νέα Αμισό. Είχε εικόνες από τη Γερμανία και κατάλαβε ακριβώς τι του περιγράψαμε. Εκείνο το βράδυ δεν νομίζω να κοιμηθήκαμε, όλη τη  νύχτα δημιουργούσαμε ιδέες… είχαμε μεγάλη αγωνία.

Την άλλη μέρα ο Άρης μας φώναξε στο εργοστάσιο και μας ζήτησε σχέδια. Νομίζω βέβαια ότι ο Δήμαρχος είχε βάλει ήδη το χεράκι του.

Έτσι ξεκίνησε απλά το όνειρο και όλα τα άλλα έγιναν… αλλά αυτά τα υπόλοιπα και οι απίθανες λεπτομέρειες είναι θέμα για βιβλίο και όχι για συνέντευξη.

 

- Τελικά το 2011 αποφασίσατε να φύγετε;

- ΒΒ «Σα δεν φτάσει ο άνθρωπος στην άκρη του γκρεμού, δεν βγάζει στην πλάτη του φτερούγες να πετάξει...» (γέλια).

Δεν αποφασίσαμε εμείς, το αποφάσισε η τότε Δημοτική Αρχή  και ομολογώ με πολύ άκομψο τρόπο. Εμείς μετά από αυτό είχαμε δυο επιλογές ή να μείνουμε στη Δράμα άπραγοι και άνεργοι ή να το «κυνηγήσουμε» και να αποδείξουμε με τη δουλειά μας την αξία μας. Επιλέξαμε το δεύτερο, το δύσκολο, σκέψου ότι όταν φύγαμε από τη Δράμα η κόρη μου ήταν 9 μηνών και την άφησα πίσω...

 

- Πώς τη βλέπετε σήμερα την «Ονειρούπολη»;

- Γ.Α Έχω μια συγκεκριμένη άποψη που ισχύει για όλα τα μεγάλα project. Για να προχωρήσει ένα μεγάλο project μπροστά και να παραμείνει διαχρονικά πετυχημένο πρέπει οι άνθρωποι που το λειτουργούν να έχουν καθαρή αντίληψη τού ποιά είναι η πραγματική του εικόνα τη δεδομένη στιγμή σε συνάρτηση με το γενικότερο πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί.

Η Ονειρούπολη σήμερα έχει τη βαριά κληρονομιά από το ισχυρό brand name της πρώτης 7ετίας αλλά κατά την άποψή μου έχει χάσει στην εξέλιξή της πολλά από τα στοιχεία που, προσωπικά, θεωρώ αυτονόητα και σημαντικά. Η φιλοσοφία και η ταυτότητα σε κάθε μεγάλη εκδήλωση πρέπει να πατούν σταθερά στην ιστορία της ενώ αντίθετα ο δραματολογικός ιστός πρέπει να εξελίσσεται συνεχώς. Ας μην ξεχνάμε φυσικά ότι η οργάνωση και η σκληρή δουλειά είναι πάντα το κλειδί για την επιτυχία.

Αν θα έπρεπε να απαντήσω στον εαυτό μου στο ερώτημα τι χρειάζεται σήμερα η «Ονειρούπολη» θα απαντούσα με πέντε λέξεις που όσο και αν ακούγεται περίεργο, μέσα τους κρύβουν τον μόνο δρόμο για το λαμπερό μέλλον της… χρειάζεται «μία Ονειρούπολη μέσα στην Ονειρούπολη».

 

Β.Β Πρέπει καταρχάς να απαντήσουμε όλοι μαζί σαν κοινωνία στο ερώτημα τι είναι η «Ονειρούπολη». Είναι ένα τουριστικό προϊόν με αναπτυξιακές διαστάσεις ή ένα τοπικό γεγονός; Αν είναι απλά το δεύτερο, είναι μια χαρά. Αν όμως θέλουμε εξωστρέφεια, έσοδα και πραγματικά αναπτυξιακές δράσεις πρέπει να το δούνε οι υπεύθυνοι σοβαρά να αποφασίσουν τον τρόπο. Σήμερα μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι με ένα ρεαλιστικό τριετές πλάνο μπορεί να αποκτήσει διεθνείς διαστάσεις και να αποδώσει πολλαπλά ακόμη στην πόλη, που σήμερα κανείς δεν μπορεί ούτε να φανταστεί.

 

- Υπάρχει μια νέα δημοτική αρχή, δεν ξέρω αν αυτό αποτελεί την ευκαιρία για την επιστροφή σας. Είναι πλέον πολλοί που πιστεύουν ότι πρέπει να επιστρέψετε, υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο;

- Β.Β Καταρχάς να πούμε ότι έχουμε εξαιρετική σχέση και με τη δημοτική αρχή αλλά και με τους φίλους μας που εργάζονται για την «Ονειρούπολη».

Η «Ονειρούπολη» είναι πάντα στην καρδιά μας και στη σκέψη μας. Όποτε μας ζητήθηκε, ήμασταν κοντά της και θα είμαστε πάντα. Η όποια πιθανότητα επιστροφής μας είναι συνάρτηση πολλών καταστάσεων. Οι συνθήκες αυτήν τη στιγμή δεν μοιάζουν ώριμες.

- Το επόμενό σας βήμα ήταν μια επίσης Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, αυτή τη φορά στα Τρίκαλα με τον «Μύλο των Ξωτικών». Διαβάζαμε στα τοπικά site και ΜΜΕ της περιοχής, ότι σαν αποκαλούσαν «τα παιδιά από τη Δράμα». Πώς πήρατε αυτήν την απόφαση;

- ΒΒ Ναι (γελώντας) «τα παιδιά από την Δράμα» έτσι έχουμε γίνει γνωστοί στον επαγγελματικό μας κύκλο!

Όταν φύγαμε από τη Δράμα δεχτήκαμε αρκετές προτάσεις. Μια από αυτές ήταν και από τα Τρίκαλα, έναν Δήμο καινοτόμο όπου ο τότε Δήμαρχος κ. Χρίστος Λάππας είχε την πραγματικά καταπληκτική ιδέα, η Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση να γίνει στον «Μύλο Ματσόπουλου», ένα εκπληκτικό πάρκο λίγο έξω από το κέντρο της πόλης. Όταν είδαμε το μέρος καταλάβαμε ότι εκεί θα γίνει κάτι μοναδικό. Όταν γνωρίσαμε και την ομάδα της e-Trikala και τον Οδυσσέα Ράπτη νιώσαμε σιγουριά για το αποτέλεσμα.

Η εμπειρία από τα Τρίκαλα ήταν μοναδική, μια κοινωνία που μας αγκάλιασε, ένας δήμος με πολλά προβλήματα αλλά με τεράστια τεχνογνωσία και ένας επιχειρηματικός κόσμος ικανός να επενδύσει και να στηρίξει μια ιδέα και να καρπωθεί τα κέρδη ενός πετυχημένου τουριστικού προϊόντος.

 

Γ.Α Στα Τρίκαλα είχαμε επιπλέον την τύχη να είναι μαζί μας και ένας εξαιρετικά ταλαντούχος φίλος και συνεργάτης από τη Δράμα, ο Χάρης Τσαύλος, που έβαλε και αυτός τη δική του σφραγίδα στην όλη προσπάθεια. Επίσης χαρακτηριστικό είναι ότι ο επόμενος Δήμαρχος, ο Δημήτρης Παπαστεργίου, όταν ανέλαβε δεν άλλαξε τίποτα από την «ψυχή» της διοργάνωσης. Είχε τη μεγαλοψυχία και την εξυπνάδα να μην λειτουργήσει με ρεβανσισμό και με φτηνά ένστικτα.

 

- Το «Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας» λειτούργησε στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα αλλά ο απόηχος της επιτυχίας και η φήμη του έφτασε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, φυσικά και στη Δράμα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας σάρωσε τα ρεκόρ επισκεψιμότητας αλλά και τα βραβεία σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πώς φτάσετε εκεί;

- Γ.Α Πιστεύω ότι η «καλή ιδέα» είναι από το ίδιο υλικό που είναι φτιαγμένα τα «μεγάλα όνειρα». Έχουμε μια ιδέα… αν είναι αρκετά τρελή (σχεδόν θεότρελη) οκ, ξεκινάμε!

Έτσι έγινε και με τη σοκολάτα που γνωρίζαμε από την αρχή ότι ήταν μια καλή ιδέα. Για όσους θυμούνται έγινε για πρώτη φορά στην Ονειρούπολη αλλά σε έναν χώρο 25 τ.μ., μέχρι να φτάσουμε στα 3.400 τ.μ., που υλοποιήθηκε στην Αθήνα, καταλαβαίνετε ότι χρειάστηκε να καταθέσουμε ψυχή. Τίποτα δεν θα είχε γίνει αν δεν το πίστευε όμως η ΔΕΘ – Helexpo που το υλοποίησε αφήνοντάς μας να βγάλουμε όλη τη δημιουργική μας τρέλα. Οφείλουμε σήμερα να πούμε ευχαριστώ μέσω κάποιων ανθρώπων σε όλο το στελεχιακό δυναμικό της Helexpo που πραγματικά λειτουργεί ως εταιρία-πρότυπο. Ευχαριστούμε λοιπόν για την ευκαιρία που μας έδωσαν και την αμέριστη υποστήριξη και εμπιστοσύνη τον πρόεδρο κ. Τάσο Τζίκα, τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Κυριάκο Ποζρικίδη, τον γενικό διευθυντή κ. Αλέξη Τσαξιρλή και τη διευθύντρια συνεδρίων και εκδηλώσεων την κα. Δώρα Κανακίδου.

Το «Εργοστάσιο» είναι ένα ξεχωριστό θεματικό πάρκο ευρωπαϊκών προδιαγραφών και πλέον επίσημα το κορυφαίο της Ελλάδας. Πρόσφατα στον διαγωνισμό «Tourism Awards» ανακηρύχτηκε ως η κορυφαία περιοδική έκθεση ενώ στον τελευταίο διαγωνισμό τον «Event Awards 2016» κέρδισε το χρυσό βραβείο στην κορυφαία κατηγορία ως το Best Event της Ελλάδος. Ταυτόχρονα και μετά το καλοκαίρι περιμένουμε τα αποτελέσματα και ενός μεγάλου παγκόσμιου διαγωνισμού.

 

Β.Β  Όταν αρχίσαμε να δουλεύουμε το Εργοστάσιο Σοκολάτας καταλάβαμε για άλλη μια φορά τι σημαίνει να συνεργάζεσαι με ανθρώπους που έχουν μεράκι και αγάπη για αυτό που κάνουν.

Πρέπει να πω εδώ όμως ότι το «άρωμα» της Δράμας ήταν έντονο με δεδομένο ότι συνεργαστήκαμε με πολλούς δραμινούς. Ήταν άνθρωποι που πίστεψαν το όνειρο και το έκαναν πραγματικότητα. O constraction manager  Χάρης Ευσταθιάδης, ο προϊστάμενος στο τμήμα συνεδρίων Χρήστος Χρυσοβελίδης, ο Μουσειολόγος Κωσταντίνος Λύρατζης, ο video artist Ανέστης Πάτκας, η Κλέλια Γραμματικοπούλου  και πολλοί άλλοι. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε την Αθηνά Σταυρίδου και τον Τάσο Πολυζωίδη.

Ένα μεγάλο ιδιαίτερο ευχαριστώ όμως θέλουμε να πούμε στον Αντώνη Πασχαλίδη, μοναδικό καλλιτέχνη, που έδωσε ένα ξεχωριστό μοναδικό  «χρώμα» με την υπογραφή  και τη δουλειά του!

 

- Απ’ ότι καταλαβαίνω βλέπετε γενικότερα επιβεβλημένη την ανάπτυξη των θεματικών πάρκων στην Ελλάδα, αυτό σημαίνει ίσως κάτι και για την Ελληνική περιφέρεια, είναι κάτι που θα πρέπει να απασχολήσει τις πολιτικές αρχές και την τοπική κοινωνία;

- Γ.Α Η κατάσταση στη χώρα στον τομέα των θεματικών πάρκων είναι απογοητευτική παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία που είναι πλέον μετρήσιμα, αποδεικνύουν ότι αποτελούν, με τεράστια διαφορά, μια πραγματική διέξοδο για αναπτυξιακές πρωτοβουλίες.

Στο εξωτερικό, χωριουδάκια των 2.500 κατοίκων έχουν θεματικά πάρκα και στην Ελλάδα είναι επί της ουσίας ανύπαρκτα. Φτάσαμε στο σημείο να βαφτίσουμε «πάρκα», κάποιες σπασμωδικές προσπάθειες που έγιναν κατά το παρελθόν.

Σε μελέτη που πραγματοποιήσαμε, καταγράψαμε την υφιστάμενη κατάσταση για αυτά τα «πάρκα» σε Πανελλαδικό επίπεδο. Τα ευρήματα είναι εντυπωσιακά αρνητικά και δυστυχώς καθόλου τιμητικά.

Τα περισσότερα πάρκα κυρίως στην Περιφέρεια δημιουργήθηκαν χωρίς συγκεκριμένη στόχευση, απλά προέκυψαν μετά από πρόχειρες επιλογές, στηρίχτηκαν στη λογική της απορρόφησης Κοινοτικών ή άλλων πόρων και έμειναν χωρίς υποστήριξη, στελεχώθηκαν με ακατάλληλο μη εκπαιδευμένο προσωπικό, ώσπου σήμερα έφτασαν σε σημείο παρακμής. Οι διαχειριστές των χώρων είχαν σχεδόν συνολικά μια εμμονή στο «εύκολο» και στο «επίκαιρο».

Το στοχευόμενο κοινό ήταν τις περισσότερες φορές η τοπική κοινωνία (γενικά και αόριστα), χωρίς στρατηγικούς στόχους προώθησης και προσέλκυσης επιπλέον επισκεπτών από άλλες περιοχές.

Συνοψίζοντας, ως αδύναμα σημεία  των υφιστάμενων χώρων παρατηρήσαμε την έλλειψη οράματος στη διοίκηση, γενικά ακατάλληλη διοίκηση, την έλλειψη ταυτότητας και στόχου, την πρόχειρη επιλογή θεματολογίας, το γεγονός ότι ήταν project χαμηλής επένδυσης, την ελλιπή έως ανύπαρκτη επικοινωνία και προώθηση, τη μονοδιάστατη λειτουργία τους, τη  στελέχωση με ακατάλληλο και ανεκπαίδευτο προσωπικό και τις άστοχες επιλογές περιοχών και χώρων.

Ας μην μείνουμε όμως στο τι έγινε, ας κρατήσουμε το γεγονός ότι τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία να αλλάξουν μέσα από στρατηγικά στοχευόμενη οργάνωση αυτού του τομέα ολόκληρες πόλεις. Η περιοχή που θα επενδύσει σωστά σε τέτοιες ενέργειες θα αποτελέσει πρότυπο, με ουσιαστικά και απίστευτα αποτελέσματα.

Η ανάγκη, άλλωστε, δημιουργίας ιδιαίτερων χώρων, Θεματικών Πάρκων αλλά και δράσεων που θα παρέχουν σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες, σε παιδιά, σε νέους και σε ενήλικες, τη «νέα γνώση» σε συνδυασμό με την ψυχαγωγία, την ελκυστικότητα και την πρωτοτυπία, «γέννησαν» ουσιαστικά την ομάδα μας, τους Dream Workers.

 

- Όλα αυτά που μας περιγράφετε είναι ένα ωραίο «ταξίδι» με εύκολα και με δύσκολα και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις με βαρύ τίμημα. Σήμερα νιώθετε τη δικαίωση της  μεγάλης προσπάθειας;

- ΒΒ H δικαίωση είναι ίσως μεγάλη κουβέντα. Σήμερα νιώθουμε σίγουρα ικανοποίηση.

Tα πράγματα για μας δεν ήταν, ούτε είναι εύκολα, οι οικογένειές μας είναι μοιρασμένες, δεν γνωρίζουμε σε τρεις μήνες πού θα είναι το σπίτι μας, δεν γνωρίζουμε καν αν θα είναι στην Ελλάδα...

Το «ταξίδι» όμως έχω την αίσθηση ότι δεν τελειώνει εδώ, θεωρώ ότι έχουμε ακόμη να δούμε και να κάνουμε αρκετά μέχρι να φτάσουμε στην «Ιθάκη».

 

- Σας γνωρίζουμε πολλά χρόνια, είστε... ποσά χρόνια συνεργάτες;

- ΒΒ 23 ολόκληρα χρόνια παιδικοί φίλοι και διαχρονικά συνεργάτες.

 

- Έχω μια απορία,  μαλώνετε ποτέ;

- ΒΒ (γελώντας) Οι καυγάδες μας είναι μυθικοί και ιστορικοί. Όλοι οι συνεργάτες μας ξέρουν ότι όταν μυρίζει μπαρούτι πρέπει να απομακρύνονται από το «πεδίο της μάχης». Θεωρώ ότι οι διαφωνίες και οι καβγάδες τελικά είναι για μας μέρος και συστατικό της δημιουργίας.

 

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας