Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Alfa Romeo Giulia

Ιταλικό desing στα καλύτερα του!

Προηγμένη τεχνολογία, δυναμισμό, υψηλή αποδοτικότητα και φυσικά ιταλικό πανέμορφο σχεδιασμό και αγωνιστικό πνεύμα. Η νέα Giulia, πηγάζει από την τέλεια ισορροπία της κληρονομιάς, της ταχύτητας και της ομορφιάς, καθιστώντας την, την υψηλότερη έκφραση του ιταλικού στιλ στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Παράλληλα ενσωματώνει όλα τα ιδιαίτερα στοιχεία του καθαρού Ιταλικού στιλ, την άψογη αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την ανώτερη ποιότητα φινιρίσματος των επιφανειών και το καινοτόμο design που παραμένει πιστό σε μια καθολικά αποδεκτή παράδοση.

Στη νέα Giulia εξωτερικά ξεχωρίζουν οι μικροί πρόβολοι, το μακρύ καπό, τα μακριά εμπρός φτερά και μυώδη πίσω. Αυτή η σιλουέτα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής της κίνησης στους πίσω τροχούς και της τοποθέτησης του κινητήρα και των μηχανικών μερών μεταξύ των δύο αξόνων για να ισορροπήσουν ιδανικά.

Μάλιστα η Giulia κατέχει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία το οποίο περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολώνες δημιουργούν ένα προφίλ σταγόνας το οποίο είναι πανέμορφο.

Οι διαστάσεις της είναι οι ιδανικότερες της κατηγορίας με μήκος 4,64 m και με μεταξόνιο 2,82 m, αυτό όμως τελικά κάνει τη διαφορά είναι το πλάτος των 1,86 m, που εκφράζεται πιο έντονα στο πίσω μέρος µε το φαρδύτερο μετατρόχιο της κατηγορίας, στα 1.625 mm που είναι επιπέδου 5άρας και φανερώνει ξεκάθαρα ότι το ζητούμενο για τη Giulia δεν ήταν µόνο να τη βλέπεις, αλλά και να παρέχει την μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Η ολοκαίνουργια πισωκίνητη πλατφόρµα στην οποία βασίζεται, έχει εξελιχθεί για τις απαιτήσεις της κορυφαίας έκδοσης Quadrifoglio με γνώμονα το χαµηλό βάρος και την ιδανική κατανοµή της μάζας.

Στα φτερά, στο καπό, στις πόρτες και στην ανάρτηση έχει χρησιμοποιηθεί αλουµίνιο, ενώ ο κεντρικός άξονας µμετάδοσης είναι από ανθρακόνηµα.

Το πρώτο που σε εντυπωσιάζει από το πλαίσιο είναι η ακαµψία. Το δεύτερο είναι το ζύγισµα, κι αυτά είναι οι καλύτερες πρώτες ύλες για κάθε σπορ σεντάν που σέβεται τον εαυτό του. Με διπλά ψαλίδια εμπρός και µια διάταξη µε τέσσερις και μισό συνδέσμους στο πίσω μέρος, η ανάρτηση κρατάει τέλεια τα ελαστικά στο δρόμο και εκπλήσσει συνολικά µε τη λειτουργία της. Ένα βασικό στοιχείο έμπνευσης για τον σχεδιασμό της νέας Giulia είναι ο ίδιος ο οδηγός.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική απόλαυση με έναν καθαρό και ουσιαστικό τρόπο: η παρουσία μη επεμβατικής τεχνολογίας μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα όργανα τα οποία είναι συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό.

Το τούνελ είναι διαγώνιο, το ταμπλό ελαφρά κυματιστό και το τιμόνι, το οποίο συγκεντρώνει όλα τα βασικά χειριστήρια, είναι μικρό και απλό, κατάλληλο για κάθε στιλ οδήγησης.

Το συνολικό πακέτο πλαισιώνεται από πολύτιμα υλικά, που έχουν επιλεγεί για την ικανοποίηση που παρέχουν στην όραση και στην αφή και έχουν συναρμολογηθεί με χειροποίητη φροντίδα. Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2.2 JTDM που είναι ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος κινητήρας ντίζελ στην ιστορία της Alfa Romeo και εξασφαλίζει άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

Ξεχωρίζει για το σύστημα ψεκασμού τελευταίας γενιάς και για τις λειτουργικές πιέσεις των 2.000 bar. Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας ηλεκτρικής λειτουργίας που προσφέρει τεχνική κορυφαίας τεχνολογίας, ελαχιστοποιεί τους χρόνους απόκρισης και ταυτόχρονα εγγυάται οφέλη σε επίπεδο απόδοσης.

Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, 180HP στις 3.750 σ.α.λ. με ροπή 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ. και 150HP στις 4.000 σ.α.λ. με ροπή 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας βενζίνης  2.9 BiTurbo V6 510HP αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας και διατίθεται αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio.

Πρόκειται για έναν μοναδικό κινητήρα από άποψη τεχνολογίας και απόδοσης, εμπνευσμένο από την τεχνογνωσία της Ferrari. Ο V6 BiTurbo είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και αποδίδει 510HP και μέγιστη ροπή 600 Nm με τελική ταχύτητα 307 χλμ. / ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Ταυτόχρονα ο καλύτερος στην κατηγορία του ως προς τα επίπεδα εκπομπών ρύπων  με μόλις 198 γρ/χλμ CO2 με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων προσφέρει προσιτό κόστος κατανάλωσης καυσίμου.

Η νέα Giulia συνδυάζει τις απόλυτες και διαχρονικές αξίες της Alfa Romeo. Οπτικά είναι πανέμορφη, τεχνολογικά πρωτοπόρα, οδηγικά απολαυστική.

Με 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP, κατασκευαστικά αψεγάδιαστη, με άριστες επιδόσεις σε όλες της τις εκδόσεις, η νέα μπερλίνα της ιταλικής εταιρείας είναι ιδανική επιλογή για κάθε οδηγό που θέλει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο καρδιάς για αυτόν και την οικογένεια του!

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας