Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Νίκος Γεωργιάδης

Επίσημος διανομέας Opel Αν. Μακεδονίας-Θράκης & Αντιπρόσωπος Volvo & Hyundai

Η Mac Motors A.E. το 2017 κλείνει τα 25 χρόνια της με επικεφαλής πλέον τον κ. Νίκο Γεωργιάδης, ιδιοκτήτη δεύτερης γενιάς.

Με περηφάνια αναφέρει ότι η έννοια της αυθεντικής φιλοξενίας, είναι αυτό που διαφοροποιεί την Mac Motors μακράν από ανταγωνισμό, τονίζει ότι κοινός παρονομαστής μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, ήταν και παραμένει, η επικέντρωση στον επισκέπτη και ο «πρωταθλητισμός».

Το ιστορικό της εταιρείας στο διάβα των χρόνων, οι υπηρεσίες που προσφέρονται σήμερα αλλά και τα σχέδια για το μέλλον κλείνουν το παζλ της ενδιαφέρουσας συνέντευξης.

 

- Αλήθεια ποιο είναι το ιστορικό της εταιρείας σας;

- Η Mac Motors ΑΕ, ιδρύθηκε το 1992 από το Σάκη Γεωργιάδη, ο οποίος δραστηριοποιείται στον κλάδο του αυτοκινήτου από το 1974.

Την ίδια χρονιά η  Mac Motors ΑΕ αναλαμβάνει την αποκλειστική διάθεση και διανομή των αυτοκινήτων Opel στην Ανατολική Μακεδονία (Καβάλα, Δράμα & Σέρρες).

Το 2003 η εταιρία επεκτείνει τη δραστηριότητά της στη Θράκη στους Νομούς Ξάνθης Ροδόπης και Έβρου, δημιουργώντας αντίστοιχες κάθετες εγκαταστάσεις για την πώληση και συντήρηση των αυτοκινήτων Opel (έκθεση, συνεργείο, φανοποιείο, βαφείο).

Το 2003 η Mac Motors προκειμένου να καλύψει όλο το φάσμα των αναγκών των επισκεπτών της, ιδρύει τη θυγατρική της, Mac Leasing AE, η οποία δραστηριοποιείται στις ημερήσιες και μακροχρόνιες ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

Το 2004 η Mac Motors αναλαμβάνει τη διανομή των αυτοκινήτων Hyundai, στους Νομούς Καβάλας & Σερρών.

Το 2014 η Mac Motors επιλέγεται από τη Volvo Car Hellas, τον εισαγωγέα για την Ελλάδα των αυτοκινήτων Volvo, για τη διανομή των Volvo στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη.

 

- Την περίοδο αυτή η επωνυμία «Mac Motors» συμπληρώνει 25χρόνια δραστηριότητας, θεωρείται ότι έχετε ωριμάσει σαν εταιρεία;

- Πράγματι, το 2017, η Mac Motors συμπληρώνει 25 χρόνια. Και πράγματι μπορούμε να μιλήσουμε για μία πλήρη ωρίμανση όλης της οργάνωσης, καθώς η εταιρία πέρασε, από τα πρώτα χρόνια της πολύ μεγάλης και ραγδαίας ανάπτυξης, στα χρόνια της ελληνικής οικονομικής κρίσης -η οποία έπληξε ιδιαιτέρως τον κλάδο του αυτοκινήτου- όπου η εταιρία χρειάστηκε να κάνει μεγάλες και επώδυνες προσαρμογές. Ο κοινός όμως παρονομαστής μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, ήταν και παραμένει, η επικέντρωση στον επισκέπτη και ο «πρωταθλητισμός».

 

- Πληθώρα αντιπροσώπευσης εταιρειών για την περιοχή μας. Αλήθεια ποιες είναι η εταιρείες που αντιπροσωπεύατε;

- Η Mac Motors, είναι ο επίσημος διανομέας της Opel για την Ανατολική Μακεδονία & Θράκη, της Hyundai για το Νομό Καβάλας και Σερρών, καθώς και της Volvo για τους ίδιους Νομούς.

 

- Η εταιρείας σας είναι διανομέας της Opel, για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Είστε ικανοποιημένος από την πορεία των πωλήσεων σε περίοδο ύφεσης;

- Όπως προανέφερα, ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα έχει υποστεί τεράστια μείωση, σχεδόν 90% (από τις 380.000 αυτοκίνητα το 2008, στα 55.000 αυτοκίνητα το 2014).

Τα τελευταία χρόνια, η αγορά του αυτοκινήτου έχει μία μικρή αύξηση, στα 80.000 αυτοκίνητα, όγκος, που ακόμη όμως, δεν είναι βιώσιμος.

Παρόλα αυτά, έχουμε καταφέρει να έχουμε ένα ποσοστό αγοράς 20% στην περιοχή που ελέγχουμε (με το μέσο όρο της Ελλάδας στην Opel, να βρίσκεται στο 9%) κάτι που μας δίνει τα εφόδια να συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε και να κοιτάμε με αισιοδοξία το μέλλον.

 

- Την περίοδο αυτή η Opel παρουσίασε το νέο Mokka X, που θεωρείται ένα από τα καλύτερα crossover, της κατηγορίας του. Είναι έτσι τελικά;

- Πράγματι είναι έτσι, το Mokka είναι πρωτοπόρος στην κατηγορία του, άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κατέχει το 14,9% της συγκεκριμένης αγοράς.

Στην τωρινή του μορφή, είναι πιο ολοκληρωμένο όσο ποτέ. Ιδανικό μέγεθος, καλοί χώροι και θέση οδήγησης, με διαθέσιμη τετρακίνηση, με έναν πολύ σύγχρονο ντίζελ κινητήρα, σχήμα που αρέσει φανταστικά, και εσωτερικό που δείχνει πιο ακριβό απ’ ότι είναι. Και το σημαντικότερο, πληθώρα τεχνολογιών και καινοτομιών από ανώτερες κατηγορίες, που το κάνουν σήμερα ακαταμάχητο.

 

- Παράλληλα η Mac Motors είναι επίσημος διανομές Volvo για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η Volvo μάλιστα είναι η μάρκα με την μεγαλύτερη άνοδο τόσο σε ποσοστιαίας πωλήσεις, αλλά και στην συνείδηση του οδηγού. Ποια είναι η εικόνα της σήμερα;

- Αυτό που πιστεύω και το βλέπω και καθημερινά, είναι το εξής: η Volvo, είναι ένας ιδιαίτερος κατασκευαστής, που φτιάχνει ιδιαίτερα αυτοκίνητα, για ιδιαίτερους ανθρώπους.

Η Volvo είναι ο μοναδικός κατασκευαστής, ο οποίος έχει δηλώσει επίσημα, έναν απίστευτο στόχο, το «Vision 2020»: Ο στόχος της Volvo, λοιπόν για το 2020, είναι, να μην υπάρχει θάνατος, μέσα σε αυτοκίνητο Volvo. Δεν υπάρχει άλλος κατασκευαστής, που να σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο!

 

- Το διάστημα αυτό η Volvo, προσφέρει και το πρόγραμμα Volvo Now, τι περιλαμβάνει;

- Όπως γνωρίζεις η Volvo ανήκει στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων, μαζί με τη BMW, τη Mercedes και την Audi. Η καμπάνια «Volvo Now» είναι μια καμπάνια που θέλει να δείξει πόσο οικονομικότερο είναι ένα Volvo, από ένα αντίστοιχο μοντέλο του ανταγωνισμού, προσφέροντας, φρέσκο design πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό και φυσικά τη θρυλική ασφάλεια Volvo.

 

- Ποιες άλλες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία σας;

- Η Mac Motors μπορεί να εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες ενός επισκέπτη γύρω από την αυτοκίνηση.

Πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων Opel, Hyundai & Volvo, πωλήσεις μεταχειρισμένων, παροχές Aftersales, με τμήματα συνεργείου φανοποιείου και βαφείου σε κάθε κατάστημά μας, ασφάλειες αυτοκινήτου, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, χρηματοδοτήσεις, καθώς και μακροχρόνιες μισθώσεις, μέσα από τη θυγατρική μας εταιρία, τη Mac leasing.

- κ. Γεωργιάδη, τι σας διαφοροποιεί από των ανταγωνισμό;

- Η έννοια της αυθεντικής φιλοξενίας, είναι αυτό που μας διαφοροποιεί μακράν από ανταγωνισμό. Όπως ίσως να παρατηρήσατε, δεν έχω χρησιμοποιήσει πουθενά τη λέξη «πελάτης». Για το προσωπικό της Mac Motors, δεν υπάρχουν πελάτες, αλλά επισκέπτες.

Αυτό είναι κάτι πολύ δύσκολο να το περιγράψεις με λόγια, αλλά πιστεύω πως ο καθένας μας γνωρίζει και ξέρει μέσα του το τι σημαίνει πραγματική φιλοξενία.

Ε, αυτό είναι που το προσωπικό μας προσφέρει στους επισκέπτες του. Φιλοξενία, ξενοδοχείου 6 αστέρων!

 

- Όλο και σε μεγαλύτερο βαθμό, τα τελευταία χρόνια κυκλοφορούν οχήματα με τεχνολογία εναλλακτικών καυσίμων. Θεωρείται ότι η στροφή του κοινού σε τέτοιου είδους οχήματα γίνεται για λόγους μόνο οικονομίας;

- Το μέλλον της αυτοκίνησης, είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Όμως ακόμη, αυτή η τεχνολογία είναι αρκετά ακριβή.

Τα τελευταία χρόνια, ο Έλληνας έδειξε μία ιδιαίτερη προτίμηση στο diesel, για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση.

Όμως το τελευταίο διάστημα, έχει αρχίσει μία δυναμική στροφή και πάλι προς τη βενζίνη, καθώς ο κόσμος κατάλαβε (κάτι που του το λέγαμε εξαρχής) πως εάν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, το πετρέλαιο δε συμφέρει, καθώς είναι πολύ ακριβότερο από το βενζινοκίνητο, κατά την αγορά του αυτοκινήτου.

 

- Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα στην χώρα μας στον τομέα του αυτοκινήτου, ποιες είναι οι προτεραιότητες της εταιρείας σας;

- Να συνεχίσουμε να φιλοξενούμε!

 

- Τι σημαίνει για σας ικανοποιημένος πελάτης;

- Εννοείτε ικανοποιημένος επισκέπτης. Σκεφτείτε από τον εαυτό σας. Τι συμβαίνει όταν πάτε σε ένα εστιατόριο ή σε ένα ξενοδοχείο, όπου περάσατε πολύ όμορφα; Ξαναπηγαίνετε. Τότε είστε ένας ικανοποιημένος επισκέπτης. Αυτό επιδιώκουμε και εμείς, μέσα από τη φιλοξενία που προσφέρουμε. Να ξαναέρθετε!

 

- Λαμβάνεται υπόψη σας, τον ανταγωνισμό στον τομέα της δραστηριότητας σας;

- Η μελέτη του ανταγωνισμού, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας δουλειάς, καθώς ο κλάδος της λιανικής πώλησης αυτοκινήτου, αλλάζει και εξελίσσεται καθημερινά.

- Τον περασμένο χρόνο, παρατηρήθηκε μια μικρή άνοδος στις πωλήσεις των νέων οχημάτων. Θεωρείται ότι είναι τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης του χώρου;

- Όντως τα τελευταία 2 χρόνια υπάρχει μία σχετική αύξηση των πωλήσεων, αλλά αυτή προέρχεται κυρίως από τον κλάδο των εταιρικών πωλήσεων (Leasing και αυτοκινήτων για Rent a Car).

Η καθαρή λιανική, δε δείχνει κάποια ιδιαίτερα σημάδια ανάκαμψης.

 

- Ποιο τελικά είναι κατά την γνώμη σας το μέλλον της αυτοκίνησης στην χώρα μας;

- Η ανάγκη για ένα αυτοκίνητο, υπάρχει και είναι πραγματική για τον καθένα μας.

Ο Έλληνας, λόγο της κρίσης των τελευταίων 6 χρόνων, έχει καθυστερήσει και αναβάλει κατά πολύ, την αντικατάσταση του πραγματικά γερασμένου του αυτοκινήτου. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος, που πιστεύω, πως από το 2017, θα υπάρξει μία ανάκαμψη και στις λιανικές πωλήσεις, κάτι που θα βοηθήσει και όλους τους αντιπροσώπους, να παρέχουμε ακόμη καλύτερου επιπέδου υπηρεσίες στους επισκέπτες τους.

 

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας