Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Volkswagen T-Roc

Γεννήθηκε ηγέτης

Το T-Roc μαζί με το T-Cross είναι τα δυο νεότερα μοντέλα στην γκάμα των SUV της Volkswagen. Μάλιστα το T-Roc τοποθετείται πάνω από το μικρότερο T-Cross και κάτω από το μεγαλύτερο Tiguan. Έτσι μαζί με το μεγαθήριο Touareg η Volkswagen, με 4 SUV στην χώρα μας πραγματικά παίζει μπάλα, αφού καλύπτει κάθε ανάγκη. Το συνολικό μήκος 4.23 μέτρων μαρτυρεί ότι το T-Roc ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία, γεγονός που το επιβεβαιώνουν και οι εσωτερικοί χώροι του, μια που οι χώροι του είναι σαν το Golf. Βέβαια η κατασκευή του βασίζεται στην ευμετάβλητη πλατφόρμα MQB, ενώ σχεδιαστικά ξεφεύγει έστω και λίγο από τα καθιερωμένα στοιχεία της μαμάς εταιρείας

Έτσι η εξωτερική εικόνα του T-Roc, είναι μοντέρνα με λιγότερα στοιχεία σχεδιαστικού κυβισμού και περισσότερες καμπύλες. Καμπύλες που είναι περισσότερο εμφανείς στο πίσω τμήμα που μάλιστα θυμίζει κουπέ μοντέλο. Εμπρός οπτικά ευχάριστο είναι το δέσιμο που δημιουργείται από τα φωτιστικά σώματα, τα λεπτά τετράγωνα LED φώτα ημέρας και την μάσκα αφού περιβάλλονται αρμονικά από πλαίσιο χρωμίου.

Μάλιστα η δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου και με διαφορετικού χρώματος οροφής από αυτό του υπολοίπου αμαξώματος, δημιουργεί μια μεγαλύτερη γκάμα διαφορετικών χρωματικών επιλογών και σίγουρα τονίζει και το νεανικό του χαρακτήρα. Το μεταξόνιο των 2,6 μέτρων μαρτυρά την ικανοποιητική επάρκεια των διαθέσιμων χώρων. Έτσι ακόμη και 5 ενήλικες βρίσκουν την θέση τους εύκολα για κάθε διαδρομή. Ο οδηγός έχει στην διάθεση του πολύ καλή θέση οδήγησης με καλή ορατότητα μια που το T-Roc, είναι περίπου 16 εκατοστά πάνω από το έδαφος. Ευχάριστη εντύπωση δημιουργεί στο ταμπλό η επένδυση στο χρώμα του αμαξώματος που καλύπτει μεγάλο χώρο και σίγουρα κλέβει την παράσταση. Το ταμπλό διαθέτει τους γνωστούς ευανάγνωστους πίνακες ενδείξεων που προσφέρονται και σε digital μορφή πλην του κλασικού αναλογικού. Στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής, έχει υψηλή ευκρίνεια και διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 6,5 ή 8 ιντσών. Τα γραφικά είναι νέα και το ψηφιακό περιβάλλον προσφέρει υπηρεσίες διασύνδεσης με πολλά διαφορετικά λειτουργικά καθώς και ένα μοντέρνο σύστημα infotainment. Εσωτερικά, παρά το γεγονός ότι λείπουν τα μαλακά και αφρώδη πλαστικά, λόγο κατηγορίας, που μας έχει συνηθίσει η VW το φινίρισμά είναι ικανοποιητικό και η συναρμογή επίσης πολύ καλή.

Η βάση των κινητήρων ξεκινά από τον γνωστό 3κύλινδρο 1000άρι turbo που παρέχει 115 ίππους και κινεί ικανοποιητικά το T-Roc. Φυσικά υπάρχει και ο 4κύλινδρος 1,5 που αποδίδει 150 ίππους με τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου και με αυτόματη απενεργοποίηση της λειτουργίας δύο κυλίνδρων. Ο 2λιτρος με 190 ίππους συμπληρώνει την γκάμα των βενζινοκινητήρων. Στις εκδόσεις με πετρέλαιο υπάρχουν δυο σύνολά ο 1,6 και 0 2λιτρος. Τα κιβώτια είναι χειροκίνητα έξι σχέσεων ή αυτόματα DSG επτά σχέσεων. Ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις 4motion προσφέρονται μόνο με τους κορυφαίους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.

Στον δρόμο το μικρομεσαίο SUV της Volkswagen εντυπωσιάζει με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Κινείται με ασφάλεια και άνεση σε κάθε διαδρομή. Στην πόλη, εκμεταλλεύεται το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιό του και σε συνδυασμό με την ανάρτηση καταφέρνει να κινηθεί με εξαιρετική άνεση, αφήνοντας εκτός εσωτερικού ανωμαλίες του οδοστρώματος και θόρυβο. Στο ταξίδι αποπνέει ασφάλεια και στιβαρότατα με κορυφαία κύλιση που σίγουρα είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας. Στις στροφές, το T-Roc είναι αρκετά άμεσο, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και χαρακτηριστικά ουδέτερο, ενώ οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι περιορισμένες. Ενώ καλή σε κάθε περίπτωση είναι και η αποτελεσματικότητα των φρένων.

Τα προσφερόμενα πακέτα εξοπλισμού είναι τρία. Discover, Advance και Experience που παρέχουν πληθώρα εξοπλισμού ακόμη και εξεζητημένου. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει χωρητικότητα 415 λίτρων και βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία. Ενώ πολλές είναι οι θήκες για μικροαντικείμενα, οι οποίες βρίσκονται χαμηλά στην κονσόλα, στο τούνελ μεταξύ των καθισμάτων, στο εσωτερικό των θυρών και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Το compact SUV της VW κατάφερε στο διάστημα που κυκλοφορεί να αποσπάσει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας, από την αυξανόμενη τάξη πωλήσεων των SUV της κατηγορίας. Φρέσκο, μοντέρνο, άμεσο στον δρόμο με πληθώρα επιλογών και εξατομίκευσης σίγουρα θα συνεχίσει να παίζει συμπαντικό ρόλο στην κατηγορία.

 

Αφήστε το σχόλιό σας