Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Νέα Toyota Corolla

Η επαναφορά της ιστορικής επωνυμίας σηματοδοτεί και μια νέα εποχή

Το όνομα Corolla που επανέρχεται, αφού ξεχνάμε το Auris, είναι γνωστό από το μακρινό 1966. Οι παλιότεροι σίγουρα θα θυμούνται τις πρώτες γενιές της Corolla που από εκείνα τα χρόνια είχαν κάνει αίσθηση. Τα χρόνια πέρασαν και αισίως το νέο μοντέλο του Ιάπωνα κατασκευαστή, στην τωρινή του μορφή είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Η νέα Corolla βασίζεται στη σπονδυλωτή πλατφόρμα TNGA, με πλεονέκτημα τους μεγαλύτερους χώρους και διαστάσεις, χωρίς να αυξηθεί το βάρος. Εμφανισιακά, η νέα Toyota Corolla ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, Under Priority Catamaran και Keen Look, με πιο δυναμική και χαμηλή σιλουέτα.

Έτσι η εξωτερική δυναμική εμφάνιση της Corolla σίγουρα της κάνει πιο όμορφη και ελκυστική από ποτέ. Παρατηρώντας της βλέπουμε τα φωτιστικά σώματα να παίζουν με τον προφυλακτήρα εισχωρώντας σε αυτόν στις άκρες.

Μάλιστα σε συνδυασμό με της όμορφες καμπύλες που σχηματίζονται και την μεγαλύτερη μάσκα δημιουργούν χαρακτήρα και άμεση αναγνωσιμότητα. Στοιχεία που λίγο πολύ βλέπουμε στα περισσότερα μοντέλα του Ιάπωνα κατασκευαστή. Η νέα Corolla προσφέρεται σε τρεις τύπους αμαξώματος, το δυναμικό Hatchback, το πρακτικό και μοντέρνο Touring Sports και το κλασικό αλλά σύγχρονο Sedan, καλύπτοντας κάθε ανάγκη του αγοραστή. Οι διαστάσεις της έχουν μεγαλώσει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά μια που η έκδοση Hatchback διαθέτει μεταξόνιο 2.640 χιλιοστών, ενώ οι Tourings Sports και Sedan 2.700. Φυσικά το εσωτερικό είναι κοινό με κορυφαία υλικά και φινίρισμα. Σύγχρονο σε σχεδίαση ταμπλό με ποιοτικά χαρακτηριστικά και αίσθηση high tech.

Η κεντρική ελεύθερη οθόνη των 8,0 ιντσών σίγουρα κεντρίζει, παρέχοντας εξελιγμένα συστήματα infotainment και υποβοήθησης οδηγού. Ξεχωριστή νότα πολυτέλειας παρέχουν και οι ραφές στα αφρώδη υλικά του ταμπλό, στοιχείο που συναντάνε σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας.

Φυσικά η Toyota και στο νέο Corolla δίνει έμφαση στους υβριδικούς κινητήρες και καλώς πράττει, μια που είναι αυτή που τα παρουσίασε και εξέλιξε. Το βελτιωμένο σύνολο των 1.8 λτ. Hybrid με τους 122 ίππους, τοποθετείται για πρώτη φορά και στο Corolla Sedan. Το σύνολο αυτό προσφέρει καλές επιδόσεις, 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., έχει πιο ήσυχη λειτουργία και πολύ χαμηλή κατανάλωση, κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και εκπομπές CO2 στα 76 γρ./χλμ. στο Hatchback αμάξωμά.

Φυσικά η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει των 1.2 turbo με τους 116 ίππους τον ατμοσφαιρικό 1.6 με 132 hp στο Sedan και τον ισχυρότερο 2.0 με τους 180 ίππους.

Εκδόσεις πετρελαίου δεν υπάρχουν μια που η Toyota κάνει πράξη την δέσμευσή της, για μη κυκλοφορία τέτοιων συνόλων συμβάλλοντας έμπρακτα στην μείωση ρίπων.

Η νέα Corolla βασίζεται, όπως έχουμε πει στην πλατφόρμα TNGA όπως και το CH-R, έτσι έχει βελτιώσει σημαντικά και τα οδηγικά χαρακτηριστικά της. Μεγαλύτερη ακαμψία, χαμηλότερο κέντρο βάρους, ιδανικά ρυθμισμένες αναρτήσεις και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω σε όλες τις εκδόσεις.

Στο δρόμο τώρα το Ιαπωνικό μοντέλο είναι σίγουρα ευχάριστο ικανοποιώντας κάθε οδηγό. Πολύ καλά στημένο λοιπόν, κινείται άνετα, σβέλτα, σταθερά χωρίς εκπλήξεις. Έτσι δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για μέγιστή οδηγική απόλαυση του οδηγού παρέχοντας μέγιστη άνεση στου επιβάτες της. Ο εξοπλισμός από τη βασική έκδοση είναι αρκετά πλούσιος, αφού περιλαμβάνει το Toyota Safety 2, με ενεργό cruise control, έλεγχο για διατήρηση της λωρίδας, Full LED προβολείς, ηλεκτρικό χειρόφρενο, eCall & υπηρεσίες συνδεσιμότητας, οθόνη στα οργάνων του ταμπλό κ.α.

Με την νέα Corolla η Toyota ενισχύσει περαιτέρω την πρωτιά της στην κατηγορία, παρουσιάζοντας ένα αυτοκίνητο πλήρως αναβαθμισμένο και ανταγωνιστικό σε κάθε επίπεδο. Ελκυστική σχεδίαση με χαρακτήρα, οικονομικοί κινητήρες και υβριδικές εκδόσεις πρακτικότητα και στυλ. Σίγουρα ο ανταγωνισμός της κατηγορίας είναι έντονος, άλλα όλα αυτά τα χρόνια η Corolla με κάθε της γενιά έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει περίφημα. Όλα συνηγορούν ότι το ίδιο θα γίνει και στην τελευταία της γενιά.

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας