Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΘΕΜΑΤΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ


Το πλυντήριο βρίσκεται στο σχολικό προαύλιο. Τί πετάς στην πλύση και τί ονειρεύεσαι για το αύριο;

4 σχόλια

Φθινόπωρο ! Μωρό στην κούνια του χειμώνα. Πολλά τα δάκρυα και οι βροχές αρχίζουν. Τα πρώτα φύλλα καλύπτουν τη γη και τα θρανία. Πρόκειται για φύλλα σχολικού τετραδίου. Τι κρίμα για τους μαθητές.! Ακόμη και για τους πιο επιμελείς. ΄Αλλη κατηγορία εμπλεκομένων; Oι γονείς ! Το μαρτύριο μοιράζεται στα δυο. Εσύ τί έχεις να πείς για το σχολείο;

Στελλίνα Σιοζοπούλου, Ευανθία-Μαρία Σχιοζοπούλου
Μαθήτριες Β΄ και Δ΄ Δημοτικού

Ευανθία: Δε μου αρέσουν τα σκουπίδια που πετάνε μικροί και μεγάλοι έξω από τους κάδους. Θα ήθελα ένα πιο καθαρό περιβάλλον.
Στελλίνα: Υπάρχει θόρυβος μέσα στην τάξη και αυτό με εμποδίζει να παρακολουθώ τη δασκάλα. Θα προτιμούσα ένα πιο ήσυχο σχολείο.

Μαλέας Βαγγέλης
Γυμναστής-Πατέρας

Θα έριχνα στον κάδο το απίστευτο τσιμέντο που περιβάλλει το σχολικό χώρο και την απουσία πράσινου από τη σχολική αυλή.

Παπαδοπούλου Κατερίνα, Κυριακίδης Λάζαρος
Μαθητές Γ Λυκείου

Κατερίνα: Δεν υπάρχει επαρκής υλικοτεχνική υποδομή, αίθουσες εργαστηρίων και εκδηλώσεων.
Λάζαρος: Θα ήθελα καλύτερη συνεργασία καθηγητών και μαθητών, αίθουσες με περισσότερη αισθητική και ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον.

Παπαδοπούλου Κατερίνα, Τσολερίδου Βασιλένα
Μαθήτριες Γ΄ και Α΄ Λυκείου

Το σχολείο περιορίζει τις γνώσεις μας και δημιουργεί τυποποιημένες προσωπικότητες. Δεν παρέχει πολύπλευρη καλλιέργεια, ενώ οι καθηγητές μας έχουν απαρχαιωμένες αντιλήψεις.

Κίμων Εξάρχου, Γιάγκος Κωνσταντινίδης, Μαρίνα Ιωαννίδου
Μαθητές Α΄ Λυκείου

Κίμων: Δε μου αρέσουν οι καθηγητές. Είναι καθηγητές και όχι παιδαγωγοί. Απωθούν το παιδί στο μάθημα με τη συμπεριφορά τους, του ρίχνουν την ψυχολογία και δεν του δίνουν κίνητρο να συνεχίσει.
Γιάγκος και Μαρίνα: Το μάθημα είναι το μόνο πράγμα που ενδιαφέρει τους καθηγητές με αποτέλεσμα να γίνονται μονότονοι. Σκοπός τους είναι μόνο το καθαρά γνωστικό κομμάτι της διδασκαλίας, γεγονός που κάνει το μάθημα ανιαρό.

Σαχινίδου Δέσποινα, Αποστολίδου Μαίρη, Ρούτση Χριστίνα
Μαθήτριες Γ΄ Δημοτικού

Μαίρη: Η αυλή του σχολείου δεν είναι περιποιημένη και δεν έχει χώρο για παιχνίδι. Χρειαζόμαστε τάξεις για γυμναστική και για παιχνίδι.
Δέσποινα: Οι τάξεις μας είναι μικρές, το βιβλίο της ιστορίας είναι λίγο δύσκολο για το επίπεδο μας και θα ήθελα να υπάρχουν λιγότερα παιδιά μέσα στις τάξεις για να γίνεται καλύτερα το μάθημα.
Χριστίνα: Να αλλάξει όλο το σχολείο. Δεν είναι όμορφο ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά. Θέλω περισσότερο χρώμα, περισσότερο πράσινο και λουλούδια. Θέλουμε πιο καθαρές τουαλέτες και να μην υπάρχουν μηνύματα γραμμένα στους τοίχους.

Αφεντούλης Γιώργος
Φιλόλογος

Βάζω στην πλύση την αδυναμία επαγγελματικής αποκατάστασης χιλιάδων ανέργων καθηγητών από πλευράς της πολιτείας παρόλο που υπάρχουν πολλά λειτουργικά κενά στα σχολεία και τη στείρα χρησιμοθηρική αντιμετώπιση της γνώσης από την πλευρά των μαθητών.

Τσότογλου Ειρήνη
Μητέρα

Θα έβαζα στο καλάθι με τα άπλυτα την παραπαιδεία που κυριαρχεί κατά παράλογο τρόπο και επιβαρύνει οικονομικά τους γονείς, την έλλειψη επαρκούς ειδικά εκπαιδευμένου προσωπικού για να στηρίξει τα παιδιά με ειδικές ανάγκες τόσο στα τμήματα ένταξης, όσο και στην παράλληλη στήριξη. Τέλος τη μείωση κονδυλίων για την παιδεία και την αντικατάσταση της δημόσιας από την ιδιωτική εκπαίδευση.

Στάντζος Θεμιστοκλής
Φυσικός 1ου Λυκείου Δράμας

Βάζω στην πλύση το αναχρονιστικό μοντέλο της εκπαίδευσης σε σχέση με τις ανάγκες των μαθητών. Τον ρυθμιστικό και κανονιστικό χαρακτήρα του σχολείου που στερεί από τα παιδιά τον αυθορμητισμό τους και τα περιορίζει σ΄ έναν τρόπο συμπεριφοράς που δεν αντικατοπτρίζει την σκέψη και τους προβληματισμούς τους.

Σταμίδου Χριστίνα
Καθηγήτρια Γερμανικών

Θεωρώ μειονέκτημα την επένδυση μεγάλου ποσοστού από το οικογενειακό εισόδημα στην εξωσχολική εκπαίδευση των παιδιών και τον περιορισμό της παιδικής δημιουργικότητας λόγω έλλειψης χρόνου. Θα ήθελα τα παιδιά να έχουν την ευκαιρία να ασχοληθούν και με άλλες δραστηριότητες π.χ με τη μουσική και τον αθλητισμό.

Παπαστεργίου Δημήτρης
Διευθυντής 2ου Γυμνασίου

Ένα από τα αρνητικά της εκπαίδευσης είναι το πολύ φορτωμένο πρόγραμμα των μαθητών που δεν τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν ελεύθερο χρόνο για ψυχαγωγία.

Ντίνος Κωνσταντίνος
Φροντιστήρια Μ.Ε. - Πράξη και θεωρία

Πετάω στο πλυντήριο την παραπαιδεία, δηλαδή τα αδήλωτα ιδιαίτερα μαθήματα που γίνονται, είτε από διορισμένους καθηγητές, είτε από αδιόριστους. Γιατί, κατά τη γνώμη μου τα φροντιστήρια δε θεωρούνται παραπαιδεία, από τη στιγμή που δίνουν εργασία σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων, αποδίδουν φόρους και εισφορές και ταυτόχρονα συνδράμουν στο μέγιστο στην ουσιαστική βοήθεια των παιδιών.

Iωαννίδη Χρύσα
Υπάλληλος βιβλιοπωλείου

Το τεχνικό λύκειο προσπαθεί να προσεγγίσει το ενιαίο λύκειο με μια θεωρητική κατάρτιση που είναι περιττή για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τη δημιουργία επαγγελματιών.

Βλασταρίδου Μαρία
Μαθήτρια Α΄ Λυκείου

Ο μεγάλος αριθμός μαθητών μέσα στην τάξη δυσκολεύει την επικοινωνία και οδηγεί τα παιδιά στα φροντιστήρια για την κατανόηση των σχολικών μαθημάτων. Επίσης, η μεροληπτική στάση κάποιων καθηγητών και η συνεργασία τους με τους καλύτερους μαθητές έχει ως αποτέλεσμα να παραμελούνται οι υπόλοιποι μαθητές της τάξης.

Θανάσης Παπίτσας
Μαθητής Γ΄ Γυμνασίου

Αναγκαζόμαστε να κάνουμε πολλά φροντιστήρια για να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις του σχολείου. Επίσης δεν υπάρχουν κατάλληλα διαμορφωμένες αίθουσες για να διδάσκεται το κάθε μάθημα.

Χατζημιχαήλ Σπύρος
Μαθηματικός

Πετάω στον κάδο με τα άπλυτα τα κακογραμμένα βιβλία, το μεγάλο αριθμό μαθητών μέσα στην τάξη και κυρίως τα ελλιπή εφόδια που παρέχει η Α΄ Λυκείου για την επιλογή επαγγελματικού προσανατολισμού και την απόκτηση γενικών γνώσεων. Θα ήθελα ένα σχολείο πιο φιλικό προς το μαθητή που να του δημιουργεί θετική ψυχολογία και διάθεση.

Κατερίνα Σαραφίδου
Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής

Στην πλύση βάλαμε το εσωστρεφές σχολείο, τις δασκαλοκεντρικές μεθόδους, τα απρόσωπα σχολικά κτίρια ,την τυποποίηση και την στερεοτυπία. Λέμε ναι στην ενθάρρυνση των παιδιών και στην ανάπτυξη πρωτοβουλίας και προσπαθούμε στο χώρο της προσχολικής αγωγής να γίνει πράξη αυτό που λέει ο Τριβιζάς ΄΄Η ΠΛΗΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΗΣΗ΄΄.

Καπία Μαρία
Αρχειονόμος - Βιβλιοθηκονόμος

Πετάω στον κάδο τις σχολές που δεν έχουν λόγο ύπαρξης και την παρουσία λειτουργικά αναλφάβητων ανθρώπων. Θα ήθελα το σχολείο να διοχετεύει στην κοινωνία ουσιαστικά καλλιεργημένους ανθρώπους και θεωρώ πολύ βασικό οι απόφοιτοι λυκείου να έχουν γενικές γνώσεις π.χ να ξέρουν τι πολίτευμα υπάρχει στη χώρα μας. Τέλος, κρίνω σκόπιμη την αξιολόγηση των καθηγητών και τη συμμετοχή τους σε πραγματικά επιμορφωτικά σεμινάρια.


Σχόλια (4)

ανατολη - Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012 στις 09:40
Πετάω στον κάδο τη γνώμη του Κουκ!!!

Γιάννης Κουκ - Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012 στις 13:02
Πετάω στον κάδο με τα άπλυτα τον τρόπο που λειτουργεί το σχολείο ιδιαίτερα στην Γ'Λυκείου.. Η προσπάθεια του να λειτουργήσει ανταγωνιστικά και παράλληλα με τα φροντιστήρια το καθιστά ένα μέρος όπου ο μαθητής χάνει ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ώστε να προετοιμαστεί για τις πανελλήνιες εξετάσεις.. Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα.. το σχολείο θα πρέπει να λειτουργεί συμπληρωματικά σε ότι αφορά το φροντιστήριο και μέσω αυτού το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μαθητές θα βγουν κερδισμένοι..

xqgksv - Τρίτη 19 Απριλίου 2011 στις 15:24
MmjeG6 fjtylckjwzhf, [url=http://ldelffsptnuu.com/]ldelffsptnuu[/url], [link=http://bfnypzuxayyq.com/]bfnypzuxayyq[/link], http://peumsqlvxvwm.com/

μαθητρια Γ λυκειου - Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011 στις 05:30
πετάω στον κάδο το ανιαρό και κουραστικό μάθημα το σχολείου,το άγχος των πανελληνίων,την ύλη που δεν τελειώνει ποτέ...τα μαθήματα που θα καθορίσουν τα όνειρά μου...

Αφήστε το σχόλιό σας