Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Τάσος Αρναουτόπουλος

Πρόεδρος ΝΟΔΕ Ν. Δράμας Ν.Δ.

4 σχόλια

 

Στην συνέντευξη της εβδομάδας φιλοξενούμε τον Πρόεδρο της ΝΟΔΕ Δράμας της ΝΔ Τάσο Αρναουτόπουλο. Κρίνει ότι τα μέτρα είναι πολύ δύσκολα και θεωρεί πολύ σημαντικό να υπάρξει επιμήκυνση ώστε να πράξουμε αυτά που πρέπει ως χώρα, μιας και ο χρόνος θα κάνει τα μέτρα πιο ελαστικά και ίσως και αχρείαστα. Αναφέρθηκε και στο θέμα της μεταφοράς λαθρομεταναστών στο Παρανέστι. Όπως ανέφερε «Φοβάμαι πως το Παρανέστι θα αποτελέσει την κερκόπορτα για να έρθουν και άλλοι λαθρομετανάστες σε άλλες περιοχές του νομού» ενώ τονίζει με νόημα ότι η δουλειά της ηγεσίας σε ένα νομό είναι να προστατεύει τους πολίτες του και φυσικά να τους ενημερώνει. Τέλος υπογραμμίζει ότι κακώς δεν έχουν γίνει ακόμη οι αλλαγές στην διοίκηση και δηλώνει ότι στον βωμό της συγκυβέρνησης και των ποσοστώσεων δεν μπορεί να μην αλλάζουμε τίποτε.

-Κε Πρόεδρε οριστικοποιούνται τα μέτρα και βρισκόμαστε πριν την κρίσιμη ψηφοφορία στη Βουλή. Με όσα έχουν διαρρεύσει πώς θα κρίνατε την δέσμη μέτρων;

Ούτως ή άλλως ο Πρωθυπουργός είπε ότι τα μέτρα θα είναι πολύ δύσκολα για τον λαό. Και φυσικά συμφωνώ με αυτό. Το θέμα είναι να είναι τα τελευταία και να πιάσουν τόπο. Θεωρώ ότι η προσπάθεια να απλωθούν σε χρόνο δείχνει το σκεπτικό του Πρωθυπουργού να δείξει κάτι προς τους δανειστές μας και έχοντας στο μυαλό του την ανάπτυξη που πρέπει να αρχίσει, να μην χρειαστεί να τα πάρει όλα.

-Δηλαδή η επιμήκυνση είναι κάτι σημαντικό;

Η επιμήκυνση είναι το πλέον σημαντικό. Σε ένα ευνομούμενο Κράτος η οποιαδήποτε κυβέρνηση αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης, ως προς τις υποχρεώσεις της. Με το σκεπτικό αυτό αποδεχόμαστε τα συμφωνηθέντα και ζητάμε χρόνο ώστε να πράξουμε αυτά που πρέπει ως χώρα, μιας και ο χρόνος αυτός θα κάνει τα μέτρα πιο ελαστικά και ίσως και αχρείαστα.

-Δεν πρέπει όμως να έχουμε και τις ανάλογες μεταρρυθμίσεις; Με μια κοινωνία κουρασμένη και απογοητευμένη πόσο εύκολο είναι να προωθηθούν οι μεταρρυθμίσεις που είναι αναγκαίες;

Πράγματι είναι πολύ δύσκολο. Ο λαός δεν είναι μόνο κουρασμένος, είναι και καχύποπτος. Αλλά πρέπει να καταλάβει ότι δεν γίνεται διαφορετικά. Πιστεύοντας αυτά που λέει ο Πρωθυπουργός, ο Αντώνης Σαμαράς είμαστε κοντά στο τέλος αυτού του παραλογισμού. Εδώ όλοι θα πρέπει να μείνουμε και εδώ θα πρέπει να επικεντρωθούμε.

-Η ΝΔ σήκωσε επί 2 σχεδόν χρόνια την αντιμνημονιακή σημαία. Υπάρχει κρίση ταυτότητας με την σημερινή θέση και στάση του Πρωθυπουργού;

Όχι. Όπως είπαμε και προηγουμένως το Κράτος έχει συνέχεια.

Αυτά τα μέτρα έχουν συμφωνηθεί και υπογραφεί ανάμεσα στις 2 πλευρές εδώ και 11/2 χρόνο. Ως εκ τούτου δεν μπορεί βάσει των συμφωνηθέντων να έχεις πάρει σε χρήμα και βοήθεια ότι σου αναλογεί αλλά από την άλλη εσύ να σφυρίζεις αδιάφορα. Τηρείς αυτά που έχεις συμφωνήσει, αλλάζεις την πολιτική σου με το βλέμμα στην ανάπτυξη, αποκτάς την απαιτούμενη αξιοπιστία, παίρνεις αυτό που από την πρώτη στιγμή ευαγγελιζόσουν, την επιμήκυνση, βγάζεις την θηλιά από τον λαιμό σου και τότε πράττεις την πολιτική όπως την είχες στο μυαλό σου. Όλα με αυτήν την σειρά.

- Μιλάτε κε Αρναουτόπολε για ανάπτυξη. Με φορολόγηση των επαγγελματιών από το πρώτο ευρώ και με στεγνές τις δανειοδοτήσεις των τραπεζών προς τις επιχειρήσεις πώς θα έλθει η ανάπτυξη;

Μιλάμε για 2 διαφορετικά πράγματα. Στο δεύτερο έχετε απόλυτο δίκιο… Είναι μια κίνηση, η ενίσχυση των τραπεζών που υποθετικά θα έβγαινε υπέρ της κοινωνίας, πράγμα που δεν βλέπουμε και δεν μπορώ ούτε και εγώ να καταλάβω και να εξηγήσω γιατί συμβαίνει. Ίσως κάποιοι πιο πάνω από εμένα γνωρίζουν καλύτερα. Για το πρώτο που με ρωτάτε είναι το φαινόμενο από τα απόνερα των 2 χρόνων αδράνειας και κοροϊδίας προς τους δανειστές μας , οι οποίοι δεν δέχονται για τα συμφωνηθέντα τίποτε μελλοντικό ή κατ’ αυτούς υποθετικό, αλλά απτές κινήσεις (κόψιμο μισθών, συντάξεων και φυσικά φορολόγηση από το πρώτο ευρώ). Είναι κάτι κακό αλλά θεωρώ προσωρινό. Και ο πλέον αδαής γνωρίζει ότι με αυτόν τον τρόπο θα κλείσουν οι επιχειρήσεις. Όμως επιμένω ότι είναι κάτι προσωρινό και την ευθύνη την φέρουμε εμείς οι ίδιοι με τις παλινωδίες και την κοροϊδία προς αυτούς που μας δανείζουν.

-Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλούν οι καταγγελίες για σκάνδαλα πολιτικών προσώπων. Τα πρωτοσέλιδα της REAL NEWS άναψαν φωτιές γιατί ενέπλεξε τον Πρόεδρο της Βουλής. Με όσα διαβάσατε θεωρείται σοβαρά τα όσα καταγγέλλονται; Θα έπρεπε να παραιτηθεί ο Βαγγέλης Μειμαράκης;

Γνωρίζω τον συγκεκριμένο πολιτικό από παλιά από την ΟΝΝΕΔ. Ξέρω ότι είναι ένας άνθρωπος με μεγάλο πολιτικό ένστικτο και γνώση, ώστε αν πραγματικά κάτι συνέβαινε, θα φρόντιζε με την παραίτησή του να καλύψει τον εαυτό του και την ΝΔ.  Υπάρχουν πολλοί πολιτικοί που με τις πράξεις τους ή με την απραξία τους προκάλεσαν και προκαλούν τον λαό. Δεν μπορώ εγώ να γνωρίζω τι συμβαίνει. Πρέπει και θέλω να πιστεύω ότι η Δικαιοσύνη θα πράξει αυτό που πρέπει δηλαδή να ρίξει φως και σε αυτήν την υπόθεση όπως και σε πολλές άλλες. Είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστώ τον οποιοδήποτε αλλά είμαι και ο πρώτος που θα σταματήσει τον οποιοδήποτε προκαταλαμβάνει αποφάσεις.

-Πρέπει να τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας στην ψήφιση των μέτρων;

Αν και δεν είναι δικιά μου αρμοδιότητα να δίνω συμβουλές προς τους βουλευτές, θεωρώ πως σε αυτήν την συγκυρία θα πρέπει να ακολουθήσουν αυτά που το κόμμα ορίζει. Κανονικά θα έπρεπε να πειστούν οι ίδιοι τους για την αναγκαιότητα αυτών των μέτρων, ώστε να τα ψηφίσουν από μόνοι τους και όχι υπό την απειλή οποιασδήποτε επίκλησης κομματικής πειθαρχίας.

-Πάμε τοπικά. Κυριαρχεί στην επικαιρότητα η μεταφορά λαθρομεταναστών στο στρατόπεδο Παρανεστίου. Έπεσε κε Αρναουτόπουλε ως κεραυνός εν αιθρία. Όλοι δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν. Ποια η δική σας προσέγγιση σε αυτό το ζήτημα;

Θεωρώ και το έχω εκφράσει δημόσια ότι κάποιοι γνωρίζουν και ας λένε το αντίθετο. Οι κινήσεις και οι πράξεις αυτό δείχνουν. Δεν έχω μάθει να κρίνω εν θερμώ μια κίνηση και δεν είναι τίποτε άσπρο μαύρο. Πρέπει να ακούσω, να δω, να ενημερωθώ με όλα τα δεδομένα ώστε να βγάλω την δική μου αλήθεια. Αυτό που με ανησυχεί πιο πολύ είναι ότι αυτοί που γνώριζαν, ξέρουν και άλλα περισσότερα που ίσως συμβούν στον νομό μας για αυτό και επικαλούνται άγνοια. Η βιασύνη και οι επιπόλαιες κινήσεις δεν ταιριάζουν σε τόσο σοβαρό θέμα. Η δουλειά της ηγεσίας σε ένα νομό είναι να προστατεύει τους πολίτες του και φυσικά να τους ενημερώνει. Αυτό ζητώ και αυτό απαιτώ και θα συνεχίσω μέχρι τέλος να λέω την αλήθεια.

- Ποιοι γνώριζαν κε πρόεδρε κατά την άποψή σας;

Η θέση μου δεν μου επιτρέπει να μιλάω με υπόνοιες. Θα πω τα ονόματα και θα κατονομάσω αυτούς που θεωρώ ότι γνωρίζουν όταν θα έχω τις αποδείξεις. Αλλά η μετακίνηση ενδοπεριφερειακά 10 τουριστικών λεωφορείων με 150 λαθρομετανάστες και 300 αστυνομικούς δεν μπορεί να πέρασε απαρατήρητη από την Κομοτηνή προς την Δράμα. Το σημαντικότερο από ότι είπα είναι να μάθουμε γιατί φοβούνται να πούνε την αλήθεια. Γιατί αυτή η μετακίνηση θα μπορούσε να μην είναι μόνο αρνητική. Γιατί λοιπόν φοβούνται και δεν μας προετοίμασαν;

-Εύκολη η συγκυβέρνηση; Δημιουργούνται προβλήματα στις κατά τόπους υπηρεσίες και φορείς όπου δεν είδαμε να γίνονται αλλαγές;

Ούτως ή άλλως είναι μια εποχή δύσκολη ακόμη και για μια μονοκομματική κυβέρνηση, πόσο μάλλον για μια συγκυβέρνηση τριών κομμάτων με διαφορετική αφετηρία. Θεωρώ ότι κακώς δεν έχουν γίνει ακόμη οι αλλαγές στην διοίκηση. Οι διοικήσεις οργανισμών και φορέων αντιπροσωπεύουν την κυβέρνηση. Η κυβέρνηση και ο χώρος από όπου οι περισσότεροι από αυτούς προέρχονται καταψηφίστηκε πριν από 2 μήνες. Φέρουν και αυτοί το μερίδιο ευθύνης τους. Στον βωμό λοιπόν της συγκυβέρνησης και των ποσοστώσεων δεν μπορεί να μην αλλάζουμε τίποτε.

 



Σχόλια (4)

ΒΑΓΓΕΛΗΣ - Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012 στις 16:05
Η ΝΔ ΚΑΤΑΡΕΕΙ ΕΝΑς ενας αφηνουν τον αντωνη και πηδανε το καραβι!! αλλωστε το κομμα θελει μονο όσους το πουλησαν στο παρελθον!!

πανος - Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012 στις 16:04
Αλλά η μετακίνηση ενδοπεριφερειακά 10 τουριστικών λεωφορείων με 150 λαθρομετανάστες και 300 αστυνομικούς δεν μπορεί να πέρασε απαρατήρητη από την Κομοτηνή προς την Δράμα. Το σημαντικότερο από ότι είπα είναι να μάθουμε γιατί φοβούνται να πούνε την αλήθεια. Γιατί αυτή η μετακίνηση θα μπορούσε να μην είναι μόνο αρνητική. Γιατί λοιπόν φοβούνται και δεν μας προετοίμασαν; αυτο ρωταμε και εμεις για τουςε ψευτες που α;ποφασιζουν για μΑς

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ - Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012 στις 16:03
τασο καποιοι ηξεραν και δεν το λενε....ποιοι ειναι οι ψευτες;;;

ΚΥΡΙΑΚΟΣ - Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012 στις 16:02
Φοβάμαι πως το Παρανέστι θα αποτελέσει την κερκόπορτα για να έρθουν και άλλοι λαθρομετανάστες σε άλλες περιοχές του νομού αρα δεν ειδαμε τιποτα!!

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ