Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ


 

ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΑΡΔΑ

Οι δηλώσεις του Μάκη Μπαλαούρα, για την ονομασία των Σκοπίων, έχουν προκαλέσει νέο πονοκέφαλο στο Μέγαρο Μαξίμου. Κυβερνητικές πηγές, αμέσως μετά το τέλος της σύσκεψης για το προσφυγικό σχολιάζοντας το εν λόγω ζήτημα, τόνιζαν ότι είναι γνωστή η θέση της κυβέρνησης για τα ζητήματα της ονομασίας της γείτονας χώρας ενώ είναι σαφής και εκφρασμένη (σύνθετη ονομασία  με γεωγραφικό προσδιορισμό και χρήση έναντι όλων). Μάλιστα παρέπεμπαν στην κατεύθυνση των δηλώσεων Βίτσα και Παππά. Πάντως οι ίδιες πηγές χαρακτήριζαν τις συγκεκριμένες δηλώσεις ως «εκτός γραμμής». Εν τω μεταξύ το Μαξίμου, κρατάει αποστάσεις και από τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Μάρδα. «Δεν αποτελεί ζήτημα κεντρικής πολιτικής είναι προσωπική του άποψη, υπογραμμίζουν κυβερνητικά στελέχη, ενώ πρόσθεταν με νόημα, ότι πρέπει να προσέχουμε να μην παρερμηνεύονται οι δηλώσεις μας, με τέτοιο τρόπο που να πλήττουν τη συνολική πολιτική της κυβέρνησης στο προσφυγικό. Ενώ η κατάσταση στην Ειδομένη και στον Πειραιά παραμένει εκτός ελέγχου, η κυβέρνηση «τρέχει» για να δημιουργήσει 30.000 επιπλέον θέσεις φιλοξενίας. Την ώρα που η διαχείριση της προσφυγικής κρίσης είναι το πρώτο ζητούμενο για την κυβέρνηση, τέτοιες δηλώσεις δημιουργούν προβλήματα   στην κυβερνητική πλειοψηφία. Οι προσωπικές απόψεις καλό είναι να ταυτίζονται με τις βασικές θέσεις της κυβέρνησης. Προξενεί εντύπωση ότι ακούγονται απόψεις όπως αυτή του κυρίου Μπαλαούρα και αντιμετωπίζονται πολύ χαλαρά από τον Πρωθυπουργό. Σε τέτοια θέματα όπως  αυτό της ονομασίας του γειτονικού κράτους δεν έχει κανένας το δικαίωμα να ξεφεύγει από την πάγια θέση και την εθνική γραμμή. Και αν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ το αγνοεί καλό είναι κάποιοι να του το υπενθυμίσουν.

 

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ

Αύξηση φωτιά της τάξης των 10 λεπτών στον ειδικό φόρο κατανάλωσης στη βενζίνη εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών ως ένα από τα μέτρα που έχουν προταθεί στη διαπραγμάτευση με την τρόικα. Σε αυτή την περίπτωση η τελική τιμή της αμόλυβδης θα εκτοξευθεί στα 1,477 ευρώ από 1,347 σήμερα- αύξηση 13 ολόκληρων λεπτών του ευρώ. Το δεύτερο σενάριο που εξετάζεται από το επιτελείο του Τρύφων Αλεξιάδη προβλέπει αντικατάσταση των σημερινών τελών κυκλοφορίας και αντικατάστασής του από ένα πάγιο τέλος στο μισό και παρακάτω σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα με την διαφορά να καλύπτεται από μια αύξηση του φόρου στις τιμές των καυσίμων από βενζίνη και ντίζελ κίνησης έως υγραέριο. Στόχος του υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με τα ΝΕΑ είναι οι χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους να κάνουν άρση της ακινησίας τους. Υπάρχει, όμως, και ένα τρίτο ακόμα πιο ακραίο σενάριο το οποίο προβλέπει εξίσωση του ΕΦΚ στο ντίζελ κίνησης με τη βενζίνη, αυξάνοντας την τιμή του πρώτου κατά 39%. Το τελευταίο από τα σενάρια που εξετάζονται θέλει μαζί με τα καύσιμα να αυξάνεται και το φυσικό αέριο, όπου ο ελληνικός συντελεστής είναι ήδη ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη. Σενάρια επί σεναρίων χωρίς καμία ουσία. Απλά την ήδη διαλυμένη οικονομία την επιβαρύνουν με φόρους που σκοτώνουν την ανάπτυξη...

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ