Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ


Σε 1 ώρα και 50 λεπτά θα διανύεται η διαδρομή των 201,5 χλμ. «Αθήνα -Πάτρα» με ωριαία μέση ταχύτητα 120 χλμ. Εντάσεις, ανατροπές, ασφυκτικά dead lines και εν μέρει προσφυγές ολιγοήμερων παρατάσεων προς το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών καταγράφονται το τελευταίο διάστημα, σε όλο το μήκος των οδικών αξόνων που παραδίδονται καταληκτικά στο τέλος αυτού του μήνα. Στο επόμενο 20ήμερο οι αυτοκινητόδρομοι πρέπει να παραδοθούν λειτουργικά, με τα χρονοδιαγράμματα να οριστικοποιούνται στις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Ημερησίας». Σε πρώτη φάση, η παράδοση 25 χλμ. του τμήματος Ευαγγελισμός - Σκοτίνα, αναμένεται να αποτελέσει σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Υποδομών, το πρώτο σημείο εγκαινίων του 2017. Στις επόμενες ημέρες αναμένεται η παράδοση του τμήματος που περιλαμβάνει τη Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών μήκους 6 χλμ. αλλά και τις άλλες 2 (μία στα Τέμπη και μία στον Πλαταμώνα), με τις εργασίες να προχωρούν ήδη με μεγάλη ένταση. Το έργο είναι σαφέστατα εντυπωσιακό από τεχνικής άποψης, με τις 3 μεγάλες Σήραγγες να αντικαθιστούν το σημερινό επικίνδυνο πέρασμα της Κοιλάδας των Τεμπών αλλά και των στροφών του Πλαταμώνα.

Με την επίσημη λειτουργία του, θα κατεβάσει την χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ θα ολοκληρώσει τα έργα που ξεκίνησαν πριν από 45 και πλέον χρόνια, καθώς τα έργα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1970, με τα πρώτα τμήματα για τη δημιουργία αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τις δύο ελληνικές μητροπόλεις. Οι πρώτες αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη της χώρας καταγράφηκαν με την επίσημη παράδοση του πρώτου από τους πέντε αυτοκινητόδρομους που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007 με σύμβαση παραχώρησης. Πρόκειται για τα τελευταία 3,5 χλμ της Περιμετρικής Καλαμάτας που παραδόθηκε από τον Μορέα στα τέλη του προηγούμενου έτους. Και εμείς εδώ στη Δράμα στο ίδιο έργο θεατές. Και δεν διεκδικούμε σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, αλλά δρόμους που  να είναι ασφαλείς και να μην κινδυνεύουν όσοι τους διασχίζουν. Η σύνδεση με Αμφίπολη επιεικώς άθλια, θυμίζει άλλες εποχές.

 

Αντίστοιχη εικόνα και με τον δρόμο προς Καβάλα.

Πολλές οι καθυστερήσεις σε όσους κινούνται…. Όσο για την σύνδεση με Ξάνθη μέσω Παρανεστίου, πραγματικός εφιάλτης. Και πώς θα πορευτούμε ως Δράμα; Η μόνη πόλη που δεν έχει σύνδεση με την Εγνατία, βλέπει ταυτόχρονα να  εκσυγχρονίζεται το οδικό δίκτυο της χώρας και να μειώνεται ο χρόνος που απαιτείται για να διανύσεις μεγάλες αποστάσεις. Για άλλη μια φορά εμείς εδώ, σταθερά κρατάμε ομπρέλα… Όμως με τέτοιες λογικές οδηγούμαστε στο χάος. Πάμε σε κάτι άλλο… Οι επισκέψεις στην Δράμα των υπουργών Εσωτερικών Πάνου Σκουρλέτη και Αγροτικής Ανάπτυξης Ιωάννη Τσιρώνη έφεραν στην επικαιρότητα το ποιοι συμμετείχαν στις συσκέψεις. Ο Δημήτρης Κυριαζίδης, βουλευτής Δράμας της ΝΔ δήλωσε πως δεν καλέστηκε σε καμία σύσκεψη με τον κύριο Σκουρλέτη, όπως και με τον κύριο Τσιρώνη. Ο Περιφερειακός σύμβουλος της Κοινωνικής Συμμαχίας Γιώργος Ζιμπίδης ανέφερε ότι στην επίσκεψη Σκουρλέτη ζητήθηκε να αποχωρήσει όταν ξεκινούσε η σύσκεψη!!

 

Το θέμα απασχόλησε την εκπομπή Παρεμβάσεις στο ΣΤΑΡ όπου ο γραμματέας της ΝΕ Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης  Καρβούνης υπογράμμισε ότι η ΝΕ ήταν αυτή που καθόρισε ποιοι θα συμμετέχουν. Τώρα τι ρόλο παίζει η κομματική οργάνωση σε συσκέψεις σε δημόσιο χώρο είναι ένα θέμα μεγάλης συζήτησης. Να υπογραμμίσουμε ότι οι υπουργοί είναι της Ελληνικής κυβέρνησης και όχι του ΣΥΡΙΖΑ. Να αναφέρουμε ότι δεν μπορεί, δεν είναι δυνατόν το πρόγραμμα αλλά και το ποιοι θα συμμετέχουν σε μια σύσκεψη να το καθορίζει το κόμμα, το οποιοδήποτε κόμμα…Αν η εκδήλωση γίνονταν στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ ή σε ιδιωτικό χώρο μπορούσαν να πουν ποιοι θα είναι παρόντες. Όμως όταν είσαι στην Αντιπεριφέρεια δεν έχεις κανένα λόγο επί της οργάνωσης της σύσκεψης. Άλλο το κόμμα και άλλο η κυβέρνηση. Ο σφιχτός εναγκαλισμός της εξουσίας από τα κομματικά στελέχη προκαλεί δυσφορία και απέχθεια. Πήραν άραγε το μήνυμα τα στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ;

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ