Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ


2 σχόλια

Παρακολουθώντας τη συζήτηση στη Βουλή για την υπόθεση του Noor 1, τις υπεκφυγές κορυφαίων υπουργών, τα όσα ακούστηκαν για τηλεφωνικές συνομιλίες, εξωθεσμικές παρεμβάσεις, κινητά τηλέφωνα μέσα στη φυλακή, προστασία υποδίκων ή επιχειρηματιών ένα πράγμα έρχεται στο μυαλό μας: Ότι η χώρα αυτή διολισθαίνει σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια. Τελικά αυτή η χώρα επιβιώνει με διαδοχικά θαύματα…. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι ακόμη υπάρχουμε… Αντί να βελτιωνόμαστε χειροτερεύουμε και γινόμαστε παράδειγμα προς αποφυγή. Ξεπερνάμε σε καφρίλα, ανοησία, βρομιά και δυσωδία ακόμη και την Κολομβία ή τις διεφθαρμένες χώρες ανά τον κόσμο. Το μόνο που βελτιώνεται στην Ελλάδα είναι η… διαπλοκή. Έχουμε ξεφύγει προ πολλού και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι. Και η ελληνική κοινωνία έχει εθιστεί ή έχει διαβρωθεί τόσο πολύ που δεν της κάνουν εντύπωση τα όσα ακούει. Για παράδειγμα ακούει ότι ένα ολόκληρο πλοίο γεμάτο με λευκό θάνατο είναι αντικείμενο έρευνας εδώ και χρόνια αλλά δεν υπάρχει καμιά εκτίμηση ακόμη για το τι έχει γίνει.

Ακούει ότι πολιτικοί, ποινικοί, επιχειρηματίες χορεύουν όλοι μαζί και δεν φαίνεται παράξενο. Ακούει υπουργούς της κυβέρνησης  να θεωρούν περίπου… εθνικό καθήκον να συνομιλούν με ισοβίτη και δεν σπάνε την τηλεόραση. Ο Πάνος Καμμένος να λέει ότι είναι υπόθεση εθνικής ασφάλειας να συνομιλεί επί 21 λεπτά σε 12 τηλεφωνικές επαφές και να μην υπάρχει ένας από την κυβέρνηση να τον ζητήσει εξηγήσεις. Δεν υπάρχει δυστυχώς καμία ελπίδα…. Το πρόβλημα είναι πολιτικό, θεσμικό, κοινωνικό. Η χώρα έχει πιάσει πάτο, ο βόθρος άνοιξε και βγήκαν τα λύματα έξω, όμως, σχεδόν τα πάντα θεωρούνται φυσιολογικά. Εισαγγελικές έρευνες που μπαίνουν στα συρτάρια, νεκροί μάρτυρες, φοβισμένοι φυλακισμένοι, εκβιαζόμενοι από πολιτικούς κι όχι μόνο. Όμως, σιγά η πατρίδα κοιμάται και ονειρεύεται την παλιά διαπλοκή. Δυστυχώς, για να βγει η Χώρα από την κουλτούρα που έχει όλος ο πληθυσμός της αναπτύξει τα τελευταία 40 χρόνια και  να αλλάξει μυαλά και  νοοτροπία, δεν θα γίνει Ανώδυνα. Η κρίση της οικονομίας, δεν επέφερε αλλαγή πορείας, οπότε δεν αρκεί, κατά την γνώμη μου και  θα ακολουθήσει και  άλλη πιο οδυνηρή, για να είναι αποτελεσματική.

Θα ήθελα να διαψευσθώ βέβαια, αλλά τα πράγματα εκεί οδηγούν. Δυστυχώς η κοινωνία  μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι, του πολιτικοοικονομικού συστήματος  που βρωμάει και πνέει τα λοίσθια… Πάμε και στα δικά μας…. Αυτές οι συσκέψεις για τους οδικούς άξονες πολύ μου αρέσουν. Η τελευταία μάλιστα που έγινε στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Φρόντισε ο κύριος Πατακάκης να μην αφήσει τα μέσα ενημέρωσης να την καλύψουν, για να συζητήσουν οι τοπικοί φορείς μεταξύ τους. Όσο για τα συμπεράσματα διαφώνησαν μεταξύ τους για την πορεία των μελετών. Ο Αργύρης βλέπει να υπάρχει πληρότητα 99% στον δρόμο Μαυρολεύκης- Μπάφρας, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Καραγιαννίδης κάνει λόγο για 98% ενώ οι άλλοι θεσμικοί μάλλον βλέπουν τα πράγματα πιο ρεαλιστικά και δεν  ονειρεύονται.

Καλό είναι να επανέλθουμε ως τόπος στην κανονικότητα και να υπάρξει σοβαρότητα. Ωραία τα όνειρα αλλά η Εγνατία άλλα λέει… Στο δρόμο Δράμας-Αμφίπολης δεν υπάρχει καμία μελετητική ωριμότητα επομένως όσοι μιλάνε καλό είναι να ενημερώνονται σωστά. Εκτός και αν συνειδητά θέλουν να μας κοροϊδεύουν. Να θυμίσω τι έλεγαν οι υπεύθυνοι της Εγνατίας σε ενημερωτικό σημείωμα για τον δρόμο Δράμας-Αμφίπολης. • Για το υποτμήμα «Νοτιοανατολική Παράκαμψη Δράμας», μήκους 4,1 χλμ. περίπου, με ευθύνη της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», εκπονήθηκαν και εγκρίθηκαν προκαταρκτικές μελέτες Ανισόπεδων Κόμβων και παράπλευρου οδικού δικτύου για την σύνδεση της παράκαμψης Δράμας  με τους Άξονες «Δράμα-Αμφίπολη» και «Δράμα-Καβάλα» αντίστοιχα, μέσω Συμφωνίας-Πλαίσιο.

• Για το υποτμήμα «Παράκαμψη Δράμας- Μαυρολεύκη – Παλαιοκώμη», μήκους 39,1 χλμ. περίπου, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έχει παραλάβει ήδη μεγάλο μέρος των μελετών που εκπονήθηκαν υπό την ευθύνη άλλων φορέων (ΠΥΔΕ, ΔΜΕΟ) και αναμένει τις υπόλοιπες υπό εκπόνηση ή υπό έγκριση μελέτες. Στη συνέχεια, θα γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.», ώστε να ανατεθούν οι υπολειπόμενες μελέτες με την προϋπόθεση ένταξης της σχετικής δαπάνης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

• Σχετικά με το τελευταίο υποτμήμα «Παλαιοκώμη-Αμφίπολη», μήκους 10χλμ. περίπου, εάν εξασφαλισθεί χρηματοδότηση, θα ανατεθεί μέσω διαγωνισμού, αναγνωριστική μελέτη οδοποιίας που θα αφορά σε νέα χάραξη ανατολικότερα της υφιστάμενης οδού, δηλαδή  προς τις υπώρειες του όρους Παγγαίου, ώστε να υλοποιηθεί ομογενοποίηση της διατομής και των υπολοίπων χαρακτηριστικών του εν λόγω υποτμήματος με το προηγούμενο υποτμήμα του άξονα. Αυτά για όσους ονειρεύονται.


Σχόλια (2)

αναγνωστης - Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 στις 12:49
Ξεπερνάμε σε καφρίλα, ανοησία, βρομιά και δυσωδία ακόμη και την Κολομβία ή τις διεφθαρμένες χώρες ανά τον κόσμο. Το μόνο που βελτιώνεται στην Ελλάδα είναι η… διαπλοκή. Έχουμε ξεφύγει προ πολλού και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι. Και η ελληνική κοινωνία έχει εθιστεί ή έχει διαβρωθεί τόσο πολύ που δεν της κάνουν εντύπωση τα όσα ακούει. Για παράδειγμα ακούει ότι ένα ολόκληρο πλοίο γεμάτο με λευκό θάνατο είναι αντικείμενο έρευνας εδώ και χρόνια αλλά δεν υπάρχει καμιά εκτίμηση ακόμη για το τι έχει γίνει.

μπαμπης - Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 στις 12:47
ωραια αναλυση για οδικους αξονες

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ