Αρχική Σελίδα

Ψίθυροι | Εκδόσεις Περιοδικών - Εφημερίδων | Ηπείρου 2, 66100 Δράμα | Τηλ: 25210 36 700 | info@psithiri.gr

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ


Να ξεκινήσουμε με τα δικά μας σήμερα, εδώ στη Δράμα που παίρνουν γρήγορες αποφάσεις. Νέος καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους ο Γιάννης Σακαρίδης. Με ένα «μεγάλο» βιογραφικό και εξαιρετικά πλούσιο ο νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΦΤΜΜ Γιάννης Σακαρίδης ξεκινά σίγουρα με πολλά όνειρα σε μια δύσκολη συγκυρία για το Φεστιβάλ, μετά την απώλεια του επί σχεδόν 30 χρόνια καλλιτεχνικού Διευθυντή Αντώνη Παπαδόπουλου.

 

Γιατί όμως τόση βιασύνη; Από όσα γνωρίζουμε την πλήρωση της θέσης ζήτησε η αναπληρώτρια προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας Καβάκα Ελευθερία επικαλούμενη την εύρυθμη λειτουργία του Φεστιβάλ και το επείγον της φετινής διοργάνωσης.

 

Με συνεδρίαση που έγινε με τηλεδιάσκεψη τελικά ψήφισαν τον κύριο Σακαρίδη, με γρήγορες διαδικασίες. Τον ψήφισε η δημοτική αρχή ενώ η παράταξη Πρότζεκτ διαφώνησε με την διαδικασία αλλά συμφώνησε επί της ουσίας και δέχθηκε να καλυφθεί άμεσα η θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Πρότζεκτ «διαφωνεί ως προς τον τρόπο επιλογής του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΦΤΜΜ Δράμας τονίζοντας τις «παλαιοκομματικές συνήθειες» του Δημάρχου Χ. Μαμσάκου, που επέλεξε αδιαφανείς διαδικασίες για την πλήρωση της θέσης του εκλιπόντος Αντώνη Παπαδόπουλου.

Ωστόσο επισημαίνει, ότι ο σκηνοθέτης Γιάννης Σακαρίδης είναι ένας αξιόλογος και βραβευμένος σκηνοθέτης, κατάλληλος για την συγκεκριμένη θέση. Κάνει πάντως σαφές, ότι σε ένα χρόνο θα πρέπει να ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία πρόσληψης διαφορετικά «….δεν θα μπορέσουμε να υπερψηφίσουμε την ανανέωση της σύμβασης ή την ανάληψη από άλλον καλλιτεχνικό διευθυντή».

 

Από την πλευρά του ο Κυριάκος Χαρακίδης και η Πόλη + Ζωή κατηγορούν τη δημοτική αρχή «Για θράσος και χωρίς ίχνος σεβασμού» στο θεσμό που ανέδειξε την Δράμα καθώς υποστηρίζει, ότι αντί να γίνει μία ανοικτή διαδικασία με την αποστολή βιογραφικών των ενδιαφερομένων και στην συνέχεια η επιλογή του καλύτερου, έχει ήδη αποφασιστεί ποιος θα είναι ο επόμενος Καλλιτεχνικός Διευθυντής!!!Γυρίζουμε σελίδα και πάμε στον κορονοϊό.....

 

Η συζήτηση για την επόμενη μέρα ξεκίνησε και πολλοί βλέπουν να επέρχεται απόλυτη κατάρρευση. Ειδικά για Οικονομίες όπως αυτή της Ελλάδας τα προβλήματα που θα προκύψουν είναι τεράστια. Με τον Τουρισμό να δέχεται μεγάλο πλήγμα , τα μαγαζιά κλειστά και τους αγρότες και κτηνοτρόφους να είναι σε αδιέξοδο δυσκολεύεται κάποιος να μετρήσει το μέγεθος της ζημίας.

Η ευαίσθητη από τα χρόνια της κρίσης Ελληνική Οικονομία βιώνει τώρα ένα μεγάλο σοκ λόγω κορονοϊού και πολλοί είναι αυτοί που κάνουν απαισιόδοξες προβλέψεις. Και μην πουν κάποιοι ότι τα ίδια συμβαίνουν σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι μεγάλες χώρες έχουν παραγωγικό μοντέλο, έχουν βαριά βιομηχανία και δεν βασίζονται σε ριψοκίνδυνους τομείς όπως η παροχή υπηρεσιών και ο Τουρισμός.

Εδώ δυστυχώς αυτό δεν το καταλάβαμε... Ο φόβος θα φέρει μεγαλύτερη αβεβαιότητα και ύφεση ενώ όσα λένε οι ειδικοί προκαλούν ακόμη περισσότερα ερωτηματικά. Δηλαδή αν υπάρξει χαλάρωση των μέτρων είναι δεδομένο ότι θα έχουμε και πάλι μέτρα όταν ο ιός θα αναπτύσσεται. Και μέχρι να βρεθεί το φάρμακο θα ζούμε σε ρυθμούς κορονοϊού. Άρα τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα.

 

Όπως σημειώνει και το ΔΝΤ, η πανδημία του κορωνοϊού μοιάζει με πόλεμο, κυρίως λόγω της αδυναμίας να προβλέψουμε πόσο καιρό θα διαρκέσει, αλλά και πόσο έντονο θα είναι το σοκ. Άρα πόλεμο ζούμε χωρίς όπλα. Είναι οικονομικός ο πόλεμος και προβλέπεται να ζήσουμε δύσκολες καταστάσεις. Και να κλείσουμε με κάτι ενδιαφέρον....

 

Τσίπουρο, τζιν, σανγκρία και κρασί περιλαμβάνονται πλέον στις 60 κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ. Αν και στις πρώτες θέσεις διατηρούνται σταθερά τα παραφαρμακευτικά, τα συμπληρώματα διατροφής, αντισηπτικά μαντιλάκια και πλαστικά γάντια, αρχίζουν να διαφαίνονται οι αλλαγές στην κατανάλωση όσο περνούν οι μέρες της καραντίνας.

 

Τα σούπερ μάρκετ, πάντως, συνεχίζουν να συγκεντρώνουν τζίρο, με τις πωλήσεις, μη συμπεριλαμβανομένων των επί ζυγίω προϊόντων (χύμα), να πλησιάζουν τα 900 εκατ. ευρώ μέσα σε διάστημα μόλις έξι εβδομάδων. Το ρίξαμε στο ποτό για να ξεχάσουμε αυτά που έρχονται.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ