10.9 C
Drama
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου, 2024

Γιώργος Φιλοπέλου

«Η 40χρονη πορεία μας αλλά και η πορεία μας μέσα στην κρίση δείχνει ότι θα είμαστε παρόντες στην αγορά για αρκετά χρόνια ακόμα»

Έμπορος – Τεχνικός Ειδών Car Audio

– κ. Φιλοπέλου, είστε η δεύτερη γενιά στην επιχείρησή σας, υπάρχει ανάλογη θέληση και μεράκι για το μέλλον;
– Θα έλεγα ότι όντας μεγαλωμένος μέσα στην επιχείρηση από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο «τρίβομαι» με το αντικείμενο του ηχοσυστήματος στο αυτοκίνητο. Με τέτοιες βάσεις η θέληση έφερε και το μεράκι αλλά και την υπομονή που χρειάζεται να έχει κάποιος για να κάνει αυτό το επάγγελμα. Είμαι και τυχερός όμως που η πρώτη γενιά συνυπάρχει ακόμα με τη δεύτερη. Είναι πολύτιμη η εμπειρία της.

– Έχετε περάσει τα 40 χρόνια λειτουργίας, θεωρείται ότι έχετε ωριμάσει σαν επιχείρηση;
– Μια επιχείρηση ουσιαστικά δεν ωριμάζει αλλά εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και παράλληλα τους κατευθύνει μέσα από την εμπειρία τόσων ετών στην σωστή επιλογή των προϊόντων. Αυτό θεωρώ ωριμότητα μιας επιχείρησης.

– Αλήθεια ποιο είναι το ιστορικό της εταιρείας σας;
– Ο πατέρας μου ξεκίνησε την επιχείρηση το 1976, όπου φυσικά ήταν πολύ διαφορετικές οι συνθήκες του επαγγέλματος. Τότε σαν νέος απόφοιτος της τεχνικής σχολής και αφού «μαθήτευσε» κοντά στον Τάσο Αβραμίδη, τεχνίτη της εποχής, αποφάσισε να ασχοληθεί με το επάγγελμα αυτό. Λιγότερα αυτοκίνητα τότε αλλά πολλή περισσότερη δουλειά στην εγκατάσταση και με μηχανήματα κυρίως made in japan. Αυτό σε συνδυασμό με την καλή παροχή υπηρεσίας αλλά και το φιλικό και εξυπηρετικό πρόσωπό του, τον έφερε πρώτο στις προτιμήσεις των Δραμινών και έτσι διατηρήθηκε στο πέρασμα των χρόνων. Φτάνοντας στο τέλος της δεκαετίας του 90 όπου άρχισα να συμμετέχω ενεργά κι εγώ στην επιχείρηση είδαμε ότι μεγάλωσαν οι απαιτήσεις και μίκρυνε ο δρόμος και ο χώρος μπροστά στο τότε κατάστημά μας που βρισκόταν επί της Εφ. Αξιωματικών. Έτσι αναζητήσαμε μεγαλύτερο χώρο και εγκατασταθήκαμε το 2003 στο τωρινό κατάστημα.

Με τον πατέρα του Τάσο Φιλοπέλου ο οποίος ξεκίνησε την επιχείρηση το 1976

– Σήμερα ποιες υπηρεσίες προσφέρετε στους πελάτες σας;
– Πέρα από την πώληση και την τοποθέτηση των ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου, δηλαδή πηγών, μεγαφώνων και ενισχυτών, προσφέρουμε πώληση και εγκατάσταση multimedia οθονών που είναι μια κατηγορία από μόνη της, συστήματα ανοιχτής ακρόασης bluetooth, συναγερμούς αυτοκινήτου και μηχανής και συστήματα εντοπισμού μέσω gps, κιτ φωτισμού xenon, led και φώτων ημέρας, καθώς και όλη τη γκάμα των λαμπτήρων Philips, συστήματα βοήθειας παρκαρίσματος με αισθητήρες και κάμερα, service παντός τύπου ηχοσυστημάτων και η τελευταία προσθήκη στην γκάμα των υπηρεσιών μας είναι η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών της κορυφαίας εταιρίας Llumar.

– Αντιπροσωπεύεται για τον νομό Δράμας μια σειρά αξιόλογων εταιρειών. Σε ποιο επίπεδο βρίσκονται οι πωλήσεις λαμβάνοντας υπ’ όψιν την περίοδο ύφεσης που διανύουμε;
– Από την έναρξη της επιχείρησης μέχρι και τώρα παραμένει επιλογή μας η συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο αλλά και με ελληνικές εισαγωγικές εταιρίες που πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια που κρατάνε ένα υψηλό επίπεδο προσφοράς προϊόντων, τεχνικής υποστήριξης και κυρίως συνεννόησης μεταξύ μας, κάτι που το βρίσκω εξαιρετικά σημαντικό λιμάνι εν μέσω θυελλωδών ανέμων που πνέουν στην αγορά. Σίγουρα οι πωλήσεις έχουν πάρει την κατηφόρα σε σχέση με 9-10 χρόνια πριν, και λόγω της λεγόμενης κρίσης αλλά και λόγω της υπερπροσφοράς προϊόντων μέσω διαδικτύου. Η σταθερή πολιτική τιμών και η προσφορά υπηρεσιών υψηλού επιπέδου είναι το κλειδί για μας που μας κρατά στην αγορά. Γι αυτό και είμαστε επίσημα σημεία πώλησης των μεγαλύτερων εταιριών όπως οι Hertz, Audison, JL Audio, Alpine, Pioneer, Sony, Phonocar, Mac Audio, Lm Digital, Patrol line, Viper, Vertex και άλλες.

«Από την έναρξη της επιχείρησης μέχρι και τώρα παραμένει επιλογή μας η συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρίες»

– Ποια είναι τα προϊόντα με την μεγαλύτερη ζήτηση;
– Θα έλεγα ότι οι multimedia συσκευές βρίσκονται στις πρώτες προτιμήσεις του κόσμου γιατί συνδυάζουν όλα όσα έχουμε μάθει τα τελευταία χρόνια να κάνουμε με το κινητό μας ή το tablet με μια πηγή ήχου, δλδ, ραδιόφωνο, cd, dvd, bluetooth, usb, πλοήγηση και άλλα, σε ένα εύχρηστο περιβάλλον λειτουργίας μέσω οθόνης αφής. Ειδικά οι εργοστασιακού τύπου οθόνες που κατασκευάζονται για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτου είναι μια πολύ καλή επιλογή λόγω της πλήρους συμβατότητας με το αυτοκίνητο και σε θέμα λειτουργιών αλλά και σε θέμα εμφάνισης.

– Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη της τεχνολογίας και των προϊόντων είναι ραγδαία. Πολλά προϊόντα, πολλά συστήματα και τύποι. Με ποια κριτήρια τελικά επιλέγει ο αγοραστής;
– Αν το καλοσκεφτείτε όλη σχεδόν η βιομηχανία των ηλεκτρονικών ειδών τέτοιου τύπου αλλά και όχι μόνο τριγυρίζει γύρω από δύο λειτουργικά συστήματα… Το Android και το iOS. Και όλη μας η ζωή τριγυρίζει γύρω από το κινητό μας. Άρα η συνήθης επιλογή έχει να κάνει με την πλήρη ταύτιση των δύο συσκευών σε ένα πακέτο με καλή τιμή. Αν δείτε και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον χρησιμοποιούν αυτά τα λογισμικά στα ηχοσυστήματά τους όπου τα ονομάζουν Android Auto και Apple Car Play.

– Δηλαδή με τα νέα δεδομένα, έχουν αλλάξει οι ανάγκες του κοινού;
– Πιστεύω προσωπικά ότι η αγορά δημιουργεί τις ανάγκες του κοινού και όχι το αντίθετο. Το κοινό έχει μπει θα έλεγα σε αυτόματη λειτουργία κατανάλωσης σε ότι νέο τεχνολογικά του προσφέρει η αγορά. Το κριτήριο για την ελληνική αγορά είναι και η τιμή και περισσότερο θα έλεγα η προσφορά ενός ή περισσοτέρων προϊόντων. Γι αυτό και πολλοί πέφτουν θύματα πλασματικών προσφορών ή χαμηλής ποιότητας προϊόντων από το διαδίκτυο.

«Προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα, με υψηλής ποιότητας εγκατάσταση, σε τιμές χωρίς να ματώνει το πορτοφόλι των πελατών μας»

– Ποια είναι η άποψή σας για τις αγορές που γίνονται μέσω διαδικτύου με μοναδικό γνώμονα την δελεαστική τιμή ενός προϊόντος;
– Σχετικό με την προηγούμενη ερώτηση. Είναι μεγάλη μάστιγα τον τελευταίο χρόνο οι αγορές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχουμε παράδειγμα ανώνυμου εισαγωγέα στη Θες/νικη που πουλούσε δίχως τιμολόγια και φυσικά δίχως εγγύηση, κινέζικα προϊόντα multimedia χείριστης ποιότητας σε πολύ χαμηλές τιμές για έναν ολόκληρο χρόνο μέσω facebook. Υπολογίστηκε ότι με τον αθέμιτο αυτόν τρόπο έβγαλε τζίρο πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ και τώρα τελευταία έγινε νόμιμος με εταιρία εισαγωγής. Τα προϊόντα βέβαια παραμένουν τα ίδια. Από τις εγκαταστάσεις που έχουμε κάνει σε αυτοκίνητα τέτοιων προϊόντων δεν διστάζω να πω ότι ένα ποσοστό χάλασε από την πρώτη μέρα και προσωπικά θεωρώ ότι ο αγοραστής πληρώνει εν τέλει πιο ακριβά την επιλογή του όντας μη ικανοποιημένος σε βάθος χρόνου. Θέλει πολλή προσοχή η επιλογή των προϊόντων αυτών. Θα πρότεινα να ρωτάνε και σε καταστήματα σαν τα δικά μας. Προσφέρουμε καλύτερα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές και φυσικά με υποχρεωτική εγγύηση δύο ετών και το πιο σημαντικό είναι ότι υπάρχει πρόσωπο πίσω από το προϊόν.

– Ο παράγοντας της εγγυημένης τοποθέτησης και της εγγύησης σε ένα προϊόν, πόσο σημαντικός είναι;
– Για την τοποθέτηση των προϊόντων είναι 100% στο χέρι μας να την κάνουμε όσο πιο σωστή και ασφαλής γίνεται. Αυτή είναι και η κυριότερη διαφήμιση της επιχείρησής μας και πιστεύω ότι είμαστε σε υψηλό επίπεδο. Όσον αφορά τα προϊόντα είναι μεγάλο ψυχολογικό αβαντάζ να έχεις κορυφαία προϊόντα και μια εταιρία από πίσω να σε στηρίζει με καλό after sales service σε περίπτωση που χρειαστεί. Υπό αυτή την έννοια είναι σημαντικό και για τον πελάτη να έχει ένα πρόσωπο να αντικρίζει και να μένει ήσυχος ότι θα τον καλύψουμε σε κάθε περίπτωση προβλήματος ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.

– Σήμερα για πολλούς το αυτοκίνητο είναι κάτι σαν δεύτερο σπίτι. Πόσο εφικτή είναι η βελτίωση ενός ηχοσυστήματος και εν τέλει η αναβάθμιση στην ψυχαγωγία των επιβατών;
– Η αλήθεια είναι ότι τα αυτοκίνητα εξοπλίζονται πλέον με όλα σχεδόν τα διαθέσιμα συστήματα ψυχαγωγίας. Αυτά που είναι σε καλό επίπεδο ποιότητας και λειτουργίας είναι αδρά πληρωμένα από τον ιδιοκτήτη ενώ αυτά που προσφέρονται σε πακέτα είναι συνήθως δύσχρηστα, μέτρια σε απόδοση και κακώς μελετημένα. Στο 90% των νέων αυτοκινήτων μπορούμε να επέμβουμε και να βελτιώσουμε ήχο, λειτουργίες ή και να προσθέσουμε κι άλλες. Η εξειδίκευση των προϊόντων έχει φτάσει σε επίπεδο που μας το επιτρέπει αυτό.

– Υπάρχουν οδηγοί που προβαίνουν σε αλλαγή και αναβάθμιση του εργοστασιακού συστήματος;
– Ναι βεβαίως. Όχι τόσο όσο παλαιότερα λόγω του προσφερόμενου εξοπλισμού από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και φυσικά και η οικονομική κατάσταση ίσως αποτρέπει προς το παρόν ένα τέτοιο βήμα αλλά μόλις γίνει συνήθως η αντίδραση είναι θετική και σε περιπτώσεις ενθουσιώδης!

– Πόσο κοντά είναι η πλήρη επικράτηση του ίντερνετ, μέσω των κέντρων ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο;
– Ήδη υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης μιας multimedia συσκευής στο διαδίκτυο μέσω του κινητού μας σαν wifi spot ή σαν mirror link εφόσον υπάρχει διαδίκτυο στο κινητό μας. Κυρίως γίνεται για αναπαραγωγή βίντεο μέσω youtube αλλά και εγκατάστασης εφαρμογών android, για πλοήγηση μέσω google maps, για έλεγχο email, αναπαραγωγή λίστας μέσω spotify κτλ. Αν σκεφτείτε ότι οδηγάτε και το αυτοκίνητο ήδη είναι πολλά. Προσωπικά δεν το συνιστώ εν ώρα οδήγησης!

– Με ποια προϊόντα εκτός του ήχου, θεωρείται ότι πρέπει να είναι ένα όχημα εφοδιασμένο για να είναι σύγχρονο και ασφαλές;
– Σίγουρα ένα σύστημα συναγερμού με τηλεειδοποίηση μέσω gps στο κινητό, σύστημα βοήθειας παρκαρίσματος με αισθητήρες και κάμερα, εγκατάσταση ανοιχτής ακρόασης μέσω bluetooth γιατί πέρα του κινδύνου ατυχήματος που προκαλεί η ομιλία στο κινητό, πλέον αφαιρείται και η άδεια οδήγησης. Επίσης σωστά ρυθμισμένα και δυνατά φώτα καθώς και φώτα ημέρας. Τέλος η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών για την προστασία από τον καρκίνο του δέρματος, ειδικά για τα παιδιά στα πίσω καθίσματα. Αυτά όσον αφορά την ασφάλεια. Τώρα επιπρόσθετα ένα σύστημα multimedia προσφέρει πολλές υπηρεσίες και ψυχαγωγία για όλη την οικογένεια κάτι που είναι επιθυμητό.

«Είμαι και τυχερός που η πρώτη γενιά συνυπάρχει ακόμα με τη δεύτερη»

– Η τοποθέτηση συστήματα ασφαλείας σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, είναι τελικά παράγοντας αποτροπής στην πιθανή κλοπή του;
– Ναι ασφαλώς και είναι. Ειδικά όταν συνδυάζεται με σύστημα εντοπισμού μέσω δορυφόρου και ειδοποίησης της παραβίασης με μήνυμα Sms στο κινητό μας. Ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να βοηθήσει την αστυνομία να εντοπίσει το όχημά μας πολύ πιο εύκολα. Η επιλογή ενός αξιόπιστου τέτοιου συστήματος μας κάνει να κοιμόμαστε ήσυχα τα βράδια καθώς ο επίδοξος κλέφτης θα σκεφτεί δυο φορές όταν δει ότι το αυτοκίνητο έχει σύστημα συναγερμού.

– Το Auto Radio Φιλοπέλου διαθέτει την ιστοσελίδα: autoradiodrama.wixsite.com /autoradiodrama πόσο σημαντική είναι η ενημέρωση του κοινού;
– Πολύ σημαντική για όσους σερφάρουν στο διαδίκτυο, περνώντας ίσως την ώρα τους ή και αναζητώντας προϊόντα και προτάσεις για το αυτοκίνητό τους αλλά θα παρότρυνα τον κόσμο να έρθει στο κατάστημά μας και να ενημερωθεί εκτενέστερα και πιο λεπτομερώς από μας προσωπικά. Να δει τις επιλογές του ζωντανά και όχι σε μια ιστοσελίδα σε φωτογραφία και να συζητήσει και την τελική τιμή και τον τρόπο πληρωμής. Θεωρώ πολύ σημαντική την προσωπική επαφή με τον πελάτη. Βγαίνουμε κερδισμένοι και οι δύο.

– Κατά πόσο σας απασχολεί ανταγωνισμός;
– Με απασχολεί ως το σημείο που θέλω να υπάρχει για να εξελισσόμαστε σαν επιχείρηση προς το καλύτερο. Όταν κλείνει μια υγιής και ανταγωνιστική επιχείρηση το πιο πιθανό είναι να έρχεται και η σειρά σου.

– Ποιες είναι οι αρχές του «Auto Radio Φιλοπέλου» και για ποιο λόγο να σας επιλέξουν;
– Θεωρώ ότι προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα, με υψηλής ποιότητας εγκατάσταση, σε τιμές που μας επιτρέπουν να συνεχίζουμε να τα προσφέρουμε χωρίς να ματώνει το πορτοφόλι των πελατών μας. Απλά και τίμια.

– Αλήθεια ποσό ευχαριστημένους πελάτες έχει το «Auto Radio Φιλοπέλου»;
– Δεν μπορώ να ξέρω πόσους αλλά η 40χρονη πορεία μας αλλά και η πορεία μας μέσα στην 8ετία της κρίσης μέσα σε μια μικρή καταναλωτική δύναμη όπως είναι η κοινωνία της Δράμας δείχνει ότι θα είμαστε παρόντες στην αγορά για αρκετά χρόνια ακόμα. Μακάρι άλλα τόσα!!!

– Εσείς κ. Φιλοπέλου τι ηχοσύστημα έχετε στο αυτοκίνητό σας και για ποιο λόγο το επιλέξατε;
– Επέλεξα μια multimedia android οθόνη εργοστασιακού τύπου η οποία κατά βάσει παίζει παιδικά βίντεο για τη μικρή μου κόρη! Ο χρόνος που ακούω μουσική στο αυτοκίνητο είναι πολύ λίγος. Κυρίως ακούω στα αυτοκίνητα των άλλων!

– Ποιο τελικά είναι κατά την γνώμη σας το μέλλον του χώρου;
– Το μέλλον του χώρου είναι η εξειδίκευση πάνω στα εργοστασιακά συστήματα των αυτοκινήτων. Για παράδειγμα η Audison κατασκευάζει ενισχυτή με είσοδο οπτικής ίνας όπου συνδέεται απευθείας με το εργοστασιακό ηχοσύστημα, δίχως αναλογικά καλώδια και μπορούμε με εφαρμογή του υπολογιστή να ρυθμίζουμε με τόση λεπτομέρεια τον ήχο που ανάλογη εφαρμογή συναντάται σε παραγωγές μουσικής σε στούντιο. Επίσης υπάρχουν προϊόντα που κατασκευάζονται για να προστεθούν σε ένα εργοστασιακό ηχοσύστημα. Μιλώντας γενικά, το μέλλον εξαρτάται και από το παρόν και τι κάνουμε τώρα για να το κρατήσουμε σε ασφαλή και μακροπρόθεσμη τροχιά. Είναι μια αέναη προσπάθεια.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
- Διαφήμιση -

Δημοφιλή Εβδομάδας