3.4 C
Drama
Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου, 2025
ΑρχικήΠεριοδικόΘέματα ΠεριοδικούΓιώργος Βογιατζάκης - Τάσος Χατζηλαζαρίδης

Γιώργος Βογιατζάκης – Τάσος Χατζηλαζαρίδης

«Ικανοποιημένος πελάτης είναι αυτός που βγαίνοντας από την αντιπροσωπία μας, έχει τον ίδιο ενθουσιασμό όπως μπήκε»

Ιδιοκτήτες Trade Car

Η αντιπροσώπευση της Peugeot στον νομό μας, για μία ακόμη φορά περικλείει την ανάλογη εμπιστοσύνη στην εταιρεία μας

– κ. Βογιατζάκη η ενασχόληση σας μετρά πολλά χρόνια με τον χώρο του αυτοκίνητου. Είναι για εσάς πορεία ζωής τελικά;
– Πράγματι η ενασχόληση μου πλέον μετρά δεκαετίες. Είναι οικογενειακή υπόθεση και παράδοση, μια που από πολύ μικρή ηλιακά εντάχθηκα και εγώ στην οικογενειακή επιχείρηση. Ήταν άλλωστε αυτό που μου άρεσε και κέντριζε το ενδιαφέρον μου. Τελικά πράγματι ο χώρος αυτός για μένα είναι πορεία ζωής.

– κ. Χατζηλαζαρίδη αντιπροσωπεύεται αισίως την δεύτερη γενιά στην εταιρεία σας, είστε το νέο αίμα, υπάρχει ο ανάλογος ενθουσιασμός, διάθεση και η δυναμική;
– Φυσικά και υπάρχει όχι μόνο ενθουσιασμός, αλλά και όρεξη και περίσσιο μεράκι για τον χώρο του αυτοκινήτου. Άλλωστε τόσο εμένα, αλλά και τον αδελφό μου Παναγιώτη οι γονείς μας, από μικρή ηλικία μας έκαναν να αγαπήσουμε τον χώρο και στην ουσία μας ενέταξαν σε αυτόν. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και η ανάλογη κληρονομία που μας κάνει ακόμη ποιο υπεύθυνους για την συνέχεια.

– κ. Χατζηλαζαρίδη, αισίως την φετινή χρονιά κλείνεται 30 χρόνια δραστηριότητας στον χώρο του αυτοκινήτου, έχετε ωριμάσει πλέων σαν εταιρεία;
– Πράγματι η αρχική αντιπροσώπευση την Citroen από τον πατέρα μου Γιώργο, σε άλλο χώρο τότε, κλίνει φέτος αισίως τα 30 χρόνια. Από τότε σίγουρα πέρασε πολύς καιρός, η εταιρεία μας Trade Car δοκιμάστηκε, εξελίχθηκε, την εμπιστεύτηκε ο κόσμος της ευρύτερης περιοχής μας, μεγάλωσε και συνεχίζει να δίνει το παρόν σε ένα χώρο που σίγουρα δοκιμάσθηκε την περίοδο της ύφεσης. Σήμερα ατενίζει το μέλλον με δυναμισμό και με βασική μέριμνα την συνεχή βελτίωση και εξέλιξη.

«Η Trade Car δοκιμάστηκε, εξελίχθηκε, την εμπιστεύτηκε ο κόσμος της ευρύτερης περιοχής μας, μεγάλωσε και σήμερα συνεχίζει δυναμικά»

– Η εταιρία σας σήμερα θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες του χώρου στην περιοχή μας, ποια είναι τα μεγέθη της και ποιες υπηρεσίες προσφέρει;
– Προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από κάθε άποψη σε ότι αφορά τον χώρο του αυτοκινήτου. Διαθέτει δυο σημεία δραστηριότητας, στο 4ο και 8ο χλμ. Δράμας- E.O. Καβάλας με αντιπροσώπευση και πωλήσεις νέων αυτοκινήτων Citroen-Peugeot-Jeep, εξουσιοδοτημένο service, μεγάλη γκάμα μεταχειρισμένων οχημάτων, ανταλλαγές, στόλο ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, ασφάλειες και φυσικά μέγιστη εμπειρία και ευελιξία συνδυαζόμενη με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές. Ότι και να ζητήσει κάθε φίλος του αυτοκινήτου, μπορούμε να το παρέχουμε και σίγουρα θεωρούμαστε σημαντικό μέγεθος στην ευρύτερη περιοχή μας.

– Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου περιορίζουν την παρουσία και δραστηριότητα του, η δική σας συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη. Τελευταία δημιουργήσατε νέο χώρο για την Peugeot. Θεωρείται ότι ο χώρος του αυτοκινήτου την περίοδο αυτή έχει περαιτέρω περιθώριά ανοδικής πορείας;
– Η αντιπροσώπευση της Peugeot στον νομό μας, για μία ακόμη φορά περικλείει την ανάλογη εμπιστοσύνη στην εταιρεία μας. Σίγουρα σε περίοδο μη ιδιαίτερα ανοδική θεωρείται συμπαντική ανάπτυξη για εμάς. Άλλωστε ο χώρος του αυτοκινήτου είναι η δουλειά μας, πιστεύουμε σε αυτόν, τα τελευταία χρόνια ομαλοποιείται και για καλύτερες μέρες για το μέλλον του σίγουρα χρειάζονται και οι ανάλογες επενδύσεις.

– Τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί κ. Βογιατζάκη σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
– Εκτιμώ ότι διαθέτουμε μια σειρά ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που σας ανέφερα και προηγούμενα σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Παράλληλα με την ποιότητα εξυπηρέτησης, την πληθώρα επιλογών σε νέα αυτοκίνητα, αλλά και σε μεταχειρισμένα μια που διαθέτουμε στόλο πλέον των 200 οχημάτων, πραγματοποιούμε και όλες τις ανταλλαγές προς όφελος του πελάτη. Φυσικά όλα αυτά στις πιο καλύτερες τιμές που μας καθιστούν, άκρως ανταγωνιστικούς.

– Κατά πόσο σας απασχολεί ο ανταγωνισμός και πως τον αντιμετωπίζει σήμερα η εταιρεία σας;
– Το ανταγωνισμό τον παρακολουθούμε όλα αυτά τα χρόνια ανελλιπώς. Φυσικά όταν είναι υγιής και θεμιτός μας κάνει πάντα καλύτερους, γεγονός που στις γίνεται τις περισσότερες φορές.

– Τι σημαίνει για σας ικανοποιημένος πελάτης;
– Ικανοποιημένος πελάτης είναι αυτός που βγάνοντας από την αντιπροσωπία μας, έχει τον ίδιο ενθουσιασμό όπως μπήκε. Για εμάς ο πελάτης είναι κινητή μας διαφήμισή. Δίνουμε την μέγιστη βαρύτατα σε αυτό που λέμε «στόμα με στόμα».

– Τα νέα δεδομένα στον χώρο του αυτοκινήτου που διαμορφώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, έθεσαν νέους στόχους και προτεραιότητες στην εταιρεία σας;
– Οι προτεραιότητες και οι στόχοι στην ουσία παραμένουν ίδιοι εδώ και χρόνια. Είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη. Απλώς η ύφεση έκανε ακόμη πιο απαιτητικούς τους αγοραστές και φυσικά εμείς σας εταιρεία πρέπει να τους ικανοποιούμε.

– Και το 2018 έκλεισε με μικρή άνοδο πωλήσεων στα καινούρια αυτοκίνητα, θεωρείται ότι πλέων η αγορά ομαλοποιείτε;
– Πράγματι τα τελευταία χρόνια, μετά από μια μακροχρόνια ύφεση, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έχουν αυξηθεί. Παράλληλα οι αριθμοί πωλήσεων των νέων αυτοκινήτων, έχουν ομαλοποιηθεί για μια χώρα σαν την Ελλάδα. Τελικά θα έλεγα ότι η το τοπίο ξεκαθαρίζει από κάθε άποψη.

– Πολλοί πιστεύουν ότι πλέον όλα τα νέα αυτοκίνητα είναι καλά. Είναι τελικά έτσι οι υπάρχουν κατασκευαστές που ξεχωρίζουν;
– Κάπως έτσι είναι, μια που τα τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός έχει φτάσει στο μέγιστο. Όλες οι εταιρείες προσπαθούν και τελικά παρουσιάζουν ποιοτικά οχήματα μια που και ο καταναλωτής το απαιτεί. Αυτό έχει φυσικά σαν αποτέλεσμα την παραγωγή όσο τον δυνατό καλύτερο αυτοκινήτων φυσικά για όφελος των πελατών.

– Το τελευταίο διάστημα είναι έντονη η φημολογία ότι το τέλος των πετρελαιοκινητήρων πλησιάζει. Τελικά είναι αληθές;
– Είναι πλέων γεγονός ότι το μέλλων στην αυτοκίνηση θα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτός θεωρώ ότι είναι και ο λόγος της μη εξέλιξης των κινητήρων πετρελαίου που απαιτεί και μεγάλο κόστος. Πάντως τα οχήματα diesel σίγουρα δεν έχουν φτάσει στο τέλος του, μια που ειδικά τα τελευταία χρόνια εκπέμπουν λίγους ρύπους και σίγουρα θα υπάρχουν για χρόνια ακόμη.

– Βέβαια τελευταία παρατηρούμε μεγάλη αύξηση πωλήσεων οχημάτων που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα, π.χ. υβριδικά, με υδρογόνο, με υγραέριο, με φυσικό αέριο, θεωρείται ότι οι λόγοι είναι μόνο περιβαλλοντολογικοί, ή είναι συνέπεια και της οικονομικής ύφεσης;
– Όπως ξέρετε τα συμβατικά καύσιμα δεν είναι ανεξέλεγκτα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και δεκαετίες έχουν παρουσιάσει οχήματα που κυκλοφορούν με εναλλακτικά καύσιμα. Η τεχνολογία πλέον είναι προχωρημένη αρκετά αξιόπιστη και το κυριότερο πλέον αρκετά προσιτή. Μάλιστα ο συνδυασμός οικονομίας και μειωμένης και ακόμη μηδενικής εκπομπής ρύπων είναι ότι καλύτερο. Σίγουρα υπάρχουν και καταναλωτές που πλέον σέβονται το περιβάλλον και συνδυάζουν και την οικονομικότερη μετακίνηση.

– Πληθώρα εταιρειών και μοντέλων για εσάς κ. Βογιατζάκη, εσείς τι αυτοκίνητο οδηγείτε και γιατί το επιλέξατε;
– Σε αυτό το θέμα υπάρχει δυνατότητα επιλογής από πολλές εταιρείες και μοντέλα. Φυσικά ο φίλος των SUV, η επιλογή για μένα δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το νέο C5 Air cross της Citroen. Είναι SUV ένα μοναδικό χαρακτήρα. Διαθέτει πολύ άνετους χώρους είναι πλήρως διαμορφώσιμο με μοντέρνα εμφάνιση. Φυσικά εκτός από τον αποδοτικό και οικονομικό κινητήριά διαθέτει και την παραδοσιακά άριστη ανάρτηση της Citroen.

– Πληθώρα εταιρειών και μοντέλων και για εσάς κ. Χατζηλαζαρίδη, εσείς τι αυτοκίνητο οδηγείτε και γιατί το επιλέξατε;
– Πράγματι λόγο της ιδιότητας μου έχω την δυνατότητα πολλών επιλογών. Αυτό όμως το αυτοκίνητο που οδηγώ τελευταία είναι το νέο Peugeot 508. Είναι ένα εκπληκτικό sedan, με μέγιστη τεχνολογία, μοναδική εμφάνιση και φοβερή οδική συμπεριφορά.

– Ποιο θεωρείται τελικά, ότι είναι το μέλλον της αυτοκίνητου;
– Εδώ και αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο είναι είδος ανάγκης και όχι πολυτέλειας. Η εξέλιξη του είναι εκπληκτική τα τελευταία χρόνια σε όλους τους τομείς. Το μέλλον του σίγουρα είναι ευοίωνο και θα συνεχίσει να μας εκπλήσσει ευχάριστα.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
- Διαφήμιση -

Δημοφιλή Εβδομάδας