33.7 C
Drama
Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕπικαιρότηταΣτρατηγικές κινήσεις της Κατερίνας Μποδούρογλου για τον σιδηρόδρομο και την επαναλειτουργία του...

Στρατηγικές κινήσεις της Κατερίνας Μποδούρογλου για τον σιδηρόδρομο και την επαναλειτουργία του Orient Express στη γραμμή Δράμας Ξάνθης

Σειρά πρωτοβουλιών με στόχο την ενίσχυση του σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και την επαναλειτουργία των δύο βαγονιών Orient Express, έλαβε τις προηγούμενες μέρες η Κατερίνα Μποδούρογλου, υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Δράμας της «Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης» του κ. Χρήστου Μέτιου.

Σε συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψής της στον Σύλλογο Μ.Ε.Α.Σ. «Ήφαιστος» και ενόψει των εγκαινίων του νέου κλειστού Μουσείου Τρένων στη Δράμα στις 23 Σεπτεμβρίου, είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Παρανεστίου, κ. Αναστάσιο Καγιάογλου, ο οποίος την ενημέρωσε για τις αιτήσεις που έχει υποβάλει προς τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ σχετικά με τη μίσθωση των διατηρητέων σταθμών Νικηφόρου, Πλατανιάς και Παρανεστιου, με δικαίωμα υπεκμίσθωσης σε πολιτιστικούς συλλόγους και ιδιώτες.

Υπήρξε ταύτιση απόψεων για το θέμα, δεδομένου ότι μια τέτοια εξέλιξη θα διευκόλυνε την αποκατάσταση των σταθμών, την ένταξή τους σε χρηματοδοτικά προγράμματα και την αξιοποίησή τους από αξιόλογους Συλλόγους της περιοχής. Η Κατερίνα Μποδούρογλου διεμήνυσε ότι θα συμβάλλει με όλες της τις δυνάμεις προς αυτήν την κατεύθυνση.

Παράλληλα, είχε συνάντηση με την Υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών, κυρία Χριστίνα Αλεξοπούλου. Στο επίκεντρο βρέθηκαν η τουριστική διαδρομή που θα συνδέει τη Δράμα με την Ξάνθη μέσα από το Νέστο και τους Τοξότες, η προοπτική επαναλειτουργίας των δυο βαγονιών Orient Express και η αποκατάσταση των σταθμών. Η Υφυπουργός, άκουσε με προσοχή τις προτάσεις της υποψήφιας Περιφερειακής Συμβούλου και δεσμεύτηκε να βοηθήσει στην υλοποίησή τους, κατ’ αρχήν με τον συντονισμό των σχετικών διαδικασιών από την ΓΑΙΑΟΣΕ και τον ΟΣΕ.

Η Κατερίνα Μποδούρογλου απευθύνθηκε, με επιστολή της, και στον operator του Orient Express, υπεύθυνο της γραμμής Βενετίας – Παρισιού, προκειμένου αυτός να παρέχει την αναγκαία τεχνογνωσία, την εμπειρία και τις γνώσεις του για την επαναλειτουργία των δύο βαγονιών.

Υπενθυμίζεται ότι το Ελληνικό Δημόσιο αγόρασε 16 βαγόνια του Orient Express κατά τη δεκαετία του 1960 για την εξυπηρέτηση πραγματοποίηση εσωτερικών δρομολογίων. Τα δύο συγκεκριμένα βαγόνια χρησιμοποιήθηκαν τελευταία στην τουριστική γραμμή Δράμας – Ξάνθης, μήκους 60 χιλιομέτρων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

οκτώ + 8 =

- Διαφήμιση -

Δημοφιλή Εβδομάδας