Ο βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος, κατέθεσε αναφορά το δημοσίευμα της εφημερίδας «Χρονικά της Δράμας»,με κεντρικό τίτλο: «Αποκομμένοι και από το τρένο». Στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι αν και οι εργασίες συντήρησης-αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξανδρούπολη, έχουν ολοκληρωθεί από τις 14 Μαρτίου, εν τούτοις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη τα δρομολόγια των τρένων, με αποτέλεσμα, η Δράμα αλλά και ολόκληρη η περιοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, να παραμένουν χωρίς τρένα για ιδιαίτερα μεγάλο χρονικό διάστημα.
Από τις 30 Ιουλίου 2019, δηλαδή για χρονικά διάστημα περίπου 20 μηνών, είτε για λόγους εργασιών συντήρησης είτε για λόγους προστασίας της πανδημίας, ολόκληρη η Περιφέρεια ΑΜ-Θ, παραμένει σε ιδιότυπο σιδηροδρομικό αποκλεισμό. Πρόκειται για συμπεριφορά της πολιτείας που υποτιμά τους πολίτες της και επηρεάζει αρνητικά την τοπική οικονομία και τις προοπτικές ανάκαμψης.
Ο βουλευτής ζητά τον αρμόδιο υπουργό ενημέρωση για την πορεία των έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης και κυρίως και για το πότε σχεδιάζεται να επανακυκλοφορήσουν τα τρένα στην περιοχή της Δράμας και της περιφέρεις Αν. Μακεδονίας-Θράκης.
Προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
12-4-2021
Θέμα: Συνεχίζεται ο πρωτοφανής σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης, παρά την αποκατάσταση του δικτύου
Ο βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος, καταθέτει αναφορά το δημοσίευμα της εφημερίδας «Χρονικά της Δράμας»,με κεντρικό τίτλο: «Αποκομμένοι και από το τρένο».
Στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι αν και οι εργασίες συντήρησης-αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου από Θεσσαλονίκη μέχρι Αλεξανδρούπολη, έχουν ολοκληρωθεί από τις 14 Μαρτίου, εν τούτοις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη τα δρομολόγια των τρένων, με αποτέλεσμα, η Δράμα αλλά και ολόκληρη η περιοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, να παραμένουν χωρίς τρένα για ιδιαίτερα μεγάλο χρονικό διάστημα.
Είναι γεγονός πως είτε για λόγους εργασιών συντήρησης είτε για λόγους προστασίας της πανδημίας, ολόκληρη η Περιφέρεια ΑΜ-Θ, παραμένει σε ιδιότυπο σιδηροδρομικό αποκλεισμό από τις 30 Ιουλίου 2019, οπότε και ανεστάλησαν αρχικά τα δρομολόγια πέραν της Δράμας και οι επιβάτες για τους υπόλοιπους προορισμούς εξυπηρετούνταν με λεωφορεία. Εκτοτε, με εξαίρεση ένα μικρό χρονικό διάστημα οπότε και επετράπη ένα πρωινό καθημερινό δρομολόγιο από Θεσ/νίκη προς Αλεξανδρούπολη, οι κάτοικοι της μεγάλης αυτής ακριτικής περιοχής, δεν βλέπουν τρένα να περνούν από την περιοχή τους.
Η μόνη ενεργή σιδηροδρομική σύνδεση σήμερα στην Περιφέρεια είναι η τοπική σύνδεση Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο, στον Εβρο. Ο αποκλεισμός των κατοίκων μιας ολόκληρης ακριτικής περιφέρειας, όπως η ΑΜ-Θ, από την σιδηροδρομική σύνδεση, αποτελεί ανεπίτρεπτη συμπεριφορά της πολιτείας που υποτιμά τους πολίτες της και επηρεάζει αρνητικά την τοπική οικονομία και τις προοπτικές ανάκαμψης.
Για τους λόγους αυτούς, επισυνάπτουμε το δημοσίευμα της εφημερίδας «Χρονικά της Δράμας» και ζητούμε από τον αρμόδιο υπουργό να μας ενημερώσει για την πορεία των έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης καθώς και για το πότε σχεδιάζεται να επανακυκλοφορήσουν τα τρένα στην περιοχή της Δράμας και της περιφέρεις Αν. Μακεδονίας-Θράκης.
Ο αναφέρων βουλευτής
Ξανθόπουλος Θεόφιλος